Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Nu vezi ca am bulina rosie; de ce te mai deranjezi sa ma deranjezi?




Statusuri pentru messenger nr.2:

dnd cu vaca pe camp=))




Statusuri pentru messenger nr.3:

fac SEX... nu deranja ca te dezgust cu a mea p**a...DND




Statusuri pentru messenger nr.4:

dnd mulg pisica...




Statusuri pentru messenger nr.5:

DND!trebuie sa`mi spal cainele si sa`mi plimb parul!..ăăăă...pardon..scuzati..sa`mi spal parul si sa`mi plimb cainele..




Statusuri pentru messenger nr.6:

DND morti lor de coptii




Statusuri pentru messenger nr.7:

de iarna




Statusuri pentru messenger nr.8:

Un trandafir iti dariuiesc si un DnD iti soptesc!




Statusuri pentru messenger nr.9:

daca vedeti ca nu raspund inseamna ca nu sunt la pc sunt pe pc asa ca nu ma cautati




Statusuri pentru messenger nr.10:

beiiii nu da buzz ka dau ignor.:P




Statusuri pentru messenger nr.11:

nu te deranja za ma deranjezi..k iti dau un pumn..j vz stele verzii..:D:D:D:D




Statusuri pentru messenger nr.12:

dNd ... Imi Tund Ecranu




Statusuri pentru messenger nr.13:

dnd..................................................................................................................................................................................................................uite ocupatie.........numara toate punctele............!!!!!!!!!!!!




Statusuri pentru messenger nr.14:

DND mama la calc nu da buzz k se sperie..:))




Statusuri pentru messenger nr.15:

DND-doctor najpa dac




Statusuri pentru messenger nr.16:

DND raschetez turturele.....




Statusuri pentru messenger nr.17:

DnD mananc muste￿
dnd...bunika la pc...nu da buzz ca se sperie




Statusuri pentru messenger nr.18:

DND .. dau gainile cu ruj!




Statusuri pentru messenger nr.19:

Brb! Am cazut pe ganduri si mi-am rupt mana!!




Statusuri pentru messenger nr.20:

Fu*king busy ..or ..busy fu*king



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu