Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

Ca te-am iubit , a fost un mit,

Ca te iubesc, sa nu vorbesc!!




Statusuri tpu nr.2:

FeTeLe CuMiNtI aJuNg In RaI....fEtElE rElE aJuNg UnDe VoR eLe....




Statusuri tpu nr.3:

Vreau un loc al meu Onde sa uit d mine,

Sa m`asQund de lume...

Onde st un nimeni ji totuji reGina,

Onde sunt ceea c vreau ...

Sau doar o iluzie...




Statusuri tpu nr.4:

Jawrele Sunth Inwidioase...Curwele Geloase...Penalele Jegoase...Wa Adunatzi Mereu,Mereu...K Sa ma Barfitzi La Greu...Dar Wa Torn Benzina`n Gura...Sa Luatzi Foc F***`wa`n Guraaa :))




Statusuri tpu nr.5:

Greu la deal cu boii mici




Statusuri tpu nr.6:

doua mere doua pere eu iti spun la revedere




Statusuri tpu nr.7:

wash your teeth ....for a fresh kiss:*




Statusuri tpu nr.8:

cik ia zs unu lu mutu sai zik lu surdu nuch ce :))




Statusuri tpu nr.9:

ce te holbezo asa la statusu` meu nu vezi ca nu am niciun status:-w....hai numai citi atat ca ma stresezi




Statusuri tpu nr.10:

Ma simt ca DRACU....Puternic si nemuritor!!! By dello_boss_ady




Statusuri tpu nr.11:

Incearca macar sa zambesti, chiar dak nu simti asta si prin interior!




Statusuri tpu nr.12:

Vrei Ignor ? Nimic Mai Simplu un Mass si Vei Avea Ignor




Statusuri tpu nr.13:

[:-*]Am ramas acelasi eu si spun

Sunt capabil de orice acum

Am un avantaj in fata voastra

Concurati cu mine nu imi pasa!!!![b-)]




Statusuri tpu nr.14:

(=’.'=)




Statusuri tpu nr.15:

.,;`’;_,_;`’;_._;`’;_.numele tau aici._;’`;_._.’`;_._.’`;,.




Statusuri tpu nr.16:

Romania e o tara

Bucuresti e o capitala

cine ma iubeste

in faclia ma gaseste




Statusuri tpu nr.17:

pe vremuri dracula se hranea k fete virgina..dar in anul 2009 a murit de foame=))




Statusuri tpu nr.18:

Viata e scurta...incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi necontrolat si nu regreta nimic care te face sa zambesti...;)




Statusuri tpu nr.19:

Ei, nau haru sa copieze originalu




Statusuri tpu nr.20:

Tu si prietena ta si tot clubu de inecate

Am o vorba pentru voi aratati perfect din spate.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu