Mass-uri

Mass nr.1:

Domnul Ge face baie si se scarpina la coooooooana mitza bicicista a cazut si sia rupt piiiiiiitpalac intr-un copac miemi vine sa ma caaaaaaalul trage la caruta fetele ma prind de puuuuuuune mana panvata k nu esti de insurat:p




Mass nr.2:

familia calu?''NU'' aa ma scuzati am gresit grajdu




Mass nr.3:

Era odata o fata oarba... si s-a izolat de toti si toate... nu vroia sa stea cu ea decat prietenul ei. Tot ce-mi doresc mai mult e sa pot vedea lumea din jurul meu, spunea ea... -Vrei sa te casatoresti cu mine? i-a propus intr-o zi baiatul... -Nu ma voi casatori daca nu pot vedea... ...La ceva timp, pt fata a aparut o pereche de ochi donati... a putut vedea si in momentul cand s-a uitat la pri￿
Era odata o fata oarba... si s-a izolat de toti si toate... nu vroia sa stea cu ea decat prietenul ei. Tot ce-mi doresc mai mult e sa pot vedea lumea din jurul meu, spunea ea... -Vrei sa te casatoresti cu mine? i-a propus intr-o zi baiatul... -Nu ma voi casatori daca nu pot vedea... ...La ceva timp, pt fata a aparut o pereche de ochi donati... a putut vedea si in momentul cand s-a uitat la prietenul ei a vazut ca si el este orb... -"Nu ma pot casatori cu un orb"... a spus fata si s-a intors sa plece... Inainte sa dispara sunetul pasilor ei, baiatul i-a soptit : "sa ai grija de ochii mei te rog" ...




Mass nr.4:

Ultima ştire din Irak: كأننا عشرون مستحيل في اللّد ، والرملة ، والجليل هنا .. على صدوركم ، باقون كالجدار وفي حلوقكم ، كقطعة الزجاج ، كالصبّار وفي عيونكم ، زوبعة من نار.. هنا .. على صدوركم ، باقون كالجدار نجوع .. نعرى .. نتحدى .. ننشد الأشعار ونملأ الشوار ....nici mie nu imi vine sa cred ce s-a intamplat' :|




Mass nr.5:

bianca intra in biserica

mihai ii pune piedica

popa striga din altar

boule nu fi magar




Mass nr.6:

!!!..Iubeste BAIATU care iti spune ca esti \'\'frumosasa\'\' si nu \'\'sexy\'\'.... Iubeste baiatul care te suna inapoi, atunci cand tu i-ai inchis telefonul in nas..... Care sta treaz doar ca sa te priveasca dormind..... Care te saruta pe frunte...... Care vrea sa te arate lumii chiar dak nu esti aranjatA..... Caruia ii este indiferent dak pe parcursul anilor te-ai ingrasat sau ai slabit...... Care in prezenta prietenilor te ia de mana..... Care iti spune mereu ce insemni pentru el si cat de norocos e sa te aiba..... Iubeste-l pe el, deoarece el te iubeste.....si probabil k.....te va iubi mereu......




Mass nr.7:

trimite acest mass la toti din lista si afla cum vrea sa te sarute

1 pe buze

2 pe gura

3 pe gat

4 pe burta

5 pe spate

6 de neuitat

7 romantic

8 pe obraz

9 cu limbutza in guritza scz de mass




Mass nr.8:

Pusca si cureaua-ngusta

Dai 3 lei te uiti sub fusta

Pusca si cureaua lata

Dai 5 lei si-o vezi pe toata




Mass nr.9:

Cand sotul a ajuns la hotel , a decis sa-i scrie un mail sotiei dar a gresit o litera din adresa si mailul a fost trimis la alta adresa. Mailul ajunge din greseala la o vaduva ce venise tocmai de la inmormantarea sotului. Citeste mailul si lesina. In mesaj scria: \" Draga mea, am ajuns bine. Probabil te va surprinde sa primesti vesti de la mine pe aceasta cale, dar acum au calculator aici si poti trimite mesaje persoanelor dragi. Doar ce-am ajuns si am verificat ca totul sa fie pregatit pentru venirea ta, vinerea viitoare. Abia astept sa te vad si sper ca aceasta calatorie sa fie la fel de liniistita ca a mea. Nu-ti lua multe haine ca aici e o caldura infernala!




Mass nr.10:

DnD...Inot...mai am 3 bazine...de WC




Mass nr.11:

imnul EMO : Sunt un EMO depravat Am o freza de c***t Seman cu-n extraterestru Si la plans yo sunt maestru Yo vreau sa ma sinucid Ca la minte nu’s lucid..... tare masuu scz pt kei qu DND....




Mass nr.12:

: Somnoroase profesoare, Pe la clase se aduna, Se ascund dupa catedra, Noapte buna! Si elevii toti suspina, Catalogul negru tace, Chiar si creta de pe tabla Somnu-si face. Un elev iese la tabla Printre cifre sa se-incurce, Fie-ti zecele aproape, Lasa proful sa se culce. Peste-a fizicii probleme, Elevul sterge tabla luna, Totu-i vis si armonie Cand se suna...) tare mass`u...tr shi u mai departe dak nu ejti un tocilar:\




Mass nr.13:

Thanks to Oprah, Obama camp claims biggest crowd yet




Mass nr.14:

un peieten bun e ala uns cu miere de albine:))




Mass nr.15:

Sunt falit nu am nici un banut

Sunt falit si sunt cam saracut

Sunt falit si am bani de dat

Sunt falit si sunt gata de furat




Mass nr.16:

aku in 2008 moda e alta....sarutzi fata de cand ai vazut'o ji deja suntetzy impreuna aje k avetzy grija fetele anu asta......:)):)):)):))=))=))=))




Mass nr.17:

hey ... hallo ... sall ... salut.... BAH U ITI BATI JOC DE MN X-( ...RASPUNDE!!... )




Mass nr.18:

nu mai da mass ca dau ignore




Mass nr.19:

te iubesc si u nu vezi... ai ochii numai pt ea...hei dar sti ceva...si eu iubesc p altcineva




Mass nr.20:

“Orarul pt scoala.. Luni-chiulim>>Marti-Bem>>Miercuri-Fumam>>Joi-Mergem la gagici>>Vineri-Chiulim,Bem,Fumam,Mergem la gagici>>Sambata si Duminica in spital la reanimare sa ne facem bine pt samptamana viitoare”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu