Mass-uri

Mass nr.1:

93EVes eukdfdjaneym, [url=http://isclwcwydjve.com/]isclwcwydjve[/url], [link=http://vlvhcufditat.com/]vlvhcufditat[/link], http://tzgdsmlmhtdg.com/




Mass nr.2:

Da mai departe shi vezi ce vor alti de la tine [1]- un sarut mai lung[] [2]- sa fim impreuna[] [3]- prietenia mea[] [4]- nr de tel[07…] [5]- mai moolte poze cu tn[] [6]- sa ne plimbam[] [7]- sa ne impacam[] [8]- pe mine[] [9]- sa ma cun mai bn[] [10]-o imbratisare[] [11]- un pupic[] [12]-sa ma schimb[] [13]-sa faci dragoste cu mn [14]-sa ma dezbraci [15]-o aventura [scz d mass] sa va vad ..rasp obligatoriu(scz de mass lam prim si eu




Mass nr.3:

Bai Cand mergem La cimitir.Atunci cand mori tu.




Mass nr.4:

Foaie verde solz de peste:UITE PrOsTu cum Citeste




Mass nr.5:

Dnd k spal vasele lu' ala mic




Mass nr.6:

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,........................190.............de prosti miau citit sts meu ....................:))))




Mass nr.7:

dnd o caut pe elodia in asia si in romaniax(




Mass nr.8:

ai grija unde te duci ,

ca acolo o so mai apuci,

iti gasesti papucii,

exact dupa luna.

cum ajungi acolo?

noapte buna!

te gandesti shi mai tocesti,

cartofi cu miere-n paine-i bun!

tot ce e normal pe lume ,

este shi cu tine-n drum !




Mass nr.9:

se zice ca: Daca visezi copil cu tzatza-n gura, langa cap de pisic, intr-o lingura intoarsa spre rasarit, in cupa unui excavator, pe malul unu cires..Esti paranoic rau de tot :))




Mass nr.10:

sunteti prosti toti care cititi




Mass nr.11:

capritza si.a cumparat si ea casa noua.. a moderniza.to.. si.a pus termopane, gresie... la un moment dat le spune iezilor: eu am plecat la piata.. cand e sa vin sa deschideti usa numai cand auziti "sug tzatzica".. in fine pleca capra.. si lupul ascuns deoparte afla parola.. si bate la usa.. iezi: parola.. Lupul: "sug tzatzica".. dar Iezii: sugi p**ika ca ne`a luat vizor mamica)):)):)):D




Mass nr.12:

ai ce a scris messu al 4 e o handicapata




Mass nr.13:

cla clo cla cl




Mass nr.14:

bianca intra in biserica

alin ii pune piedica

popa striga din naltar

boule nu fi magar:)))




Mass nr.15:

eu sunt grasa iar tu iesti urita eu pot sa slbesc tu ce poti sa faci?/?




Mass nr.16:

DAK CITESTI ACEST MASS VEI CASTIGA .... VEI CASTIGA EEXXPPEERRIIEENNTTAA




Mass nr.17:

"Top 7 minciuni pe care fetele le zic mereu baietilor: 1) Te iubesc asa cum esti! (daca n'aratai bine, .... te iubea); 2) Intai m-am indragostit de tine si apoi de corpul tau! (noroc de corp... ca in rest...); 3) Nu vreau sa suferi din cauza mea, asa ca mai bine ... (pleaca dracu'... am pe altul); 4) Mi-a fost rau aseara, de aceea n'am venit la intalnire (ce bun era tipul care a venit la mine); 5) Te-am iubit din prima clipa (pe tine si pe prietenul tau - ce sa fac daca ai preteni); 6) N'as suporta sa ti se intample ceva (da-te-n mortii matii); 7) De ce n'ai incredere in mine (la naiba, m-a prins cu ala) sorry




Mass nr.18:

capritza si.a cumparat si ea casa noua.. a moderniza.to.. si.a pus termopane, gresie... la un moment dat le spune iezilor: eu am plecat la piata.. cand e sa vin sa deschideti usa numai cand auziti sug lapte.. in fine pleca capra.. si lupul ascuns deoparte afla parola.. si bate la usa.. iezi: parola.. Lupul: sug lapte.. dar Iezii: sugi pu**ca, sugi pu**ca, ca ne-a pus vizor mamica :D




Mass nr.19:

LOL HA HA HA




Mass nr.20:

Elodia?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu