Statusuri:2011

Statusuri 2011 nr.1:

ma uit la luna, te vad pe tine; ma uit la soare, te vad pe tine; ma uit pe cer te vad pe tine: da mai da-te draq din fatza mea! :))




Statusuri 2011 nr.2:

a




Statusuri 2011 nr.3:

a fost ceva in mintea mea..... da acuma no




Statusuri 2011 nr.4:

pom e jmecher si poarta crengile pe spate gen ondulate

frunze colorate parca sunt file de carte

are si o tulpina groasa parca e un domn cu coasa :))`




Statusuri 2011 nr.5:

pumnul-pumnul este partea de vorbire care invineteste ochiul si pune intrebarile: ti-a ajuns ? mai vrei ?




Statusuri 2011 nr.6:

daca as fi o pisicutza as iubi un motanel dar eu sunt o fetita j iubesk un baietel




Statusuri 2011 nr.7:

scria pe o usa WC Femei Si cand am intrat erau numai VECEURI :l)




Statusuri 2011 nr.8:

StIu Sa IuBeSc, StIu Sa RaNeSc Nu Te JuCa StIi BnE pOt TrISa:)




Statusuri 2011 nr.9:

NU te pune cu idiotii.Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta




Statusuri 2011 nr.10:

ti-e sete de mine, dar te racoresti cu ea




Statusuri 2011 nr.11:

ca tne intr-o zi vad 10 stilul tau ma lasa rece ... din grupul pustoaicelor tu te-ai dat la sefa lor;)




Statusuri 2011 nr.12:

Bate vantu' dinspre baltzi,

Dak n-ai de lucru, fatzi !




Statusuri 2011 nr.13:

Fire-ai IREZISTIBIL .......pentru surde și amnezice !...... =)) =)) =))




Statusuri 2011 nr.14:

sunt fetitza rasfatata de lume invidiata,

dolce gabana m-a uracat in top,

astazi de tine nu mai pot




Statusuri 2011 nr.15:

....poti s fi frumos dap prost de iei in bratze primu stalp..:))







..ejti viatza mea..iubirea mea..nu as putea trai fara tn..freza mea..=))




Statusuri 2011 nr.16:

În jeanși și-n converși ies rupți de-oboseală pe poarta școlii o parte din strămoșii direcți ai șomerilor de mâine,

(că restu' -s prin bar)




Statusuri 2011 nr.17:

iubitul meu de pe strada crucii, te iubesc de-ti sar papucii, esty o floare , esti un crin , esty magaru` din Berlin, esty o floare de cicoare , esty un bou cu capu` mare, esty o floare de liliac, ziki k esty aurolac, te-mbraci numai la dunga knd te vad vomit in punga, salutare si noroc...n-am nevoie de-asa porc ! :))=)) ( by cryna si mada )




Statusuri 2011 nr.18:

culmea fotbalului deschizi frigiderul si strigi cat poti GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL:)):))):))




Statusuri 2011 nr.19:

ce tare sunt




Statusuri 2011 nr.20:

Pune-ți ochelarii ANTICRIZĂ și...GO ON!...;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu