Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

azi cnd mam dus la scoala mam intalnit cu iubitul meu elvir...




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

Pe deasupra casei mele

Zboara doua randunele

Una-n jos si alta-n sus

TE IUBESC asa-u raspuns




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

E pacat daca-ai iubit pe cel cu care nu esti casatorit!




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

Invidia voastra e termometrul succesului meu!




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

asa....si dupa cum spuneam....cand m-am uitat in jos mi-am dat seama ca sunt sus...




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

mijto




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

verde-i cetina de brad,....de ''obosit'' sub ea cad...




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

zambeste doar...si taci :)




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

toate ne sunt ingaduite dar nu toate ne sunt de folos




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

pleaca,pleca de la mine

te urasc atat de mult

ale tale doruri toate

numai yo pot sa le duc




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

aaaaaaaaaaaaa




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

te yubesc, te ador, ca pe-un pui de curca chior!




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

Eu am stil tu ai de toate.....cand tu nu o sa mai ai eu o sa fiu cu un pas in fata tu cu 10 pasi in spate;).....




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

Nu sunt rea, sunt smecherita si stiu sa ma fac iubita, hi sa facem o incercare, sa vedem kre pekre!




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

O furnica si un elefant au evadat din zoo. DEOADATA SUNT INCONJURATI DE MASINI DE POLITIE SI DE AVIOANE; atunci furnica spunane : ''FuGi Wa, fUgI, k Pe Mn M-au vAzUth~! :))=)):)):p




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

• :X!! Jti’ esti la pikioarele mele akum..

Hai, hai ca nu am ce sa-ti spun..

Cand InTRa Ea’H iN cLuB

SpARgE pliCtIseALLa

Tu Te HolBeZI diN tURN...

Ba’h ..HAI, Hai JtIu

Te-AM dat PeSte Cap.

Am TeRmINat.

DiscUtiA S-A iNChEiAT:”x!!




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

Introducere:.. *...Iubitha mea..! fuge k` cacaua..! Ca cand te vad ma fac ca carameaua..! Si vezi, te rog, in geanta tah`...! Ca prea miroase a telemea.!`:))....Vers:1...!! Am gasit in geanta tah`...multa branza telemea....si la tine`n celular...o poza cu un macelar..!`:))...Ref:...Cum te`a lasat ...sufletul tau...k sa ma inseli cu`n caine rau...crede`ai ca`s pacalici...dar nu sunt tandarici...m-ai inselat si`ai luat purici..!`:))..By PaTrunJel`!




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

am citit in calendar ca sa am si eu habar cum imi petrec saptamana...:)):)):))




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

M-am dus intr-o zi la magazin sa vad ce mai au nou aia pe la mobila, ma uitam pe la paturi....frate se simte criza....eram in centrul atentiei.....toti ma urmareau sa vada daca am de gand sa cumpar......ar fi vrut sa imi citeasca gandurile.....dar eu nu am cumparat.....am plecat....mai bn dorm pe cartoane....




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

!!~``VaD SUunete :P aud CuLOri!```~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu