Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:
>
.....nu furam,.....ne adaptam




Statusuri de prietenie nr.2:
>
tari




Statusuri de prietenie nr.3:
>
Vara,....caldura,....se-ntalnesc doi vechi prieteni:

- Hai la o bere !

- De când s-a mutat soacra-mea la mine, nu mai beau !

- De ce ?!

- N-am chef s-o mai văd si-n dublu exemplar..




Statusuri de prietenie nr.4:
>
Te am in gand ,te am in vise,in sperante tampite,dar tie nu-ti pasa... k ea e mai frumoasa.




Statusuri de prietenie nr.5:
>
CE ESTE PUMNUL?Pumnul este partea de vorbire care iti muta maxilaru si iti pune intrebare MAI VREI CA-TI MAI DAU

:)) :)) vote pls




Statusuri de prietenie nr.6:
>
-Azi este ziua ta, draga prietena.Si ti-am luat ceva.

-Ce mi-ai luat, spune repede???

-Deci,.... ti-am luat ceva mult.

-Ce, spune o data!!!!!!!!

-Draga prietena, ti-am luat.......trrrrrrrrrrrr alo da ok pa.

-Ce mi-ai luat !!!

-Sunt intr-un plic.

-Cercei???

-Nu.Ti-am luat banii din portofel si merg sa-i cheltui de ziua ta PaAaAaAaAaAaAaAaAaAa....................Ha Ha Ha Ha!




Statusuri de prietenie nr.7:
>
cum spun moldovenii la stinge lumina?



( ushidi becu'! )




Statusuri de prietenie nr.8:
>
dnd,....k-tzi dau un ignor,....frate cu moartea clinica...




Statusuri de prietenie nr.9:
>
o sa te-ngrop,..nu te speria, nu la 3 metri sub pamant

insa adanc la mine-n suflet,

sa nu mai poata-ajunge la mine nici un gand

de la.... sau despre tine,...ca nu iert!




Statusuri de prietenie nr.10:
>
Da, am fost un nimeni atata timp cat te-am iubit,.....

Acum, mi-am revenit!




Statusuri de prietenie nr.11:
>
Te respect pentru ce esti,...pentru ceea ce faci,....dar asta nu inseamna k te iubesc!




Statusuri de prietenie nr.12:
>
te iubesc ca pe un mac

de imi sar ochii din cap




Statusuri de prietenie nr.13:
>
Dragostea,pare frumoasa

Insa nu'i mereu pufoasa

Cand te certi,esti foarte trist

Cand IUBESTI......

Esti cel mai fericit!

IUBIREA,ti'o poti marturisi...

Prin cuvinte,dar si prin fapte.

Fetelor le cumperi flori,

Baietilor le cumperi cadouri..

Astea-s fapte,nu cuvinte,

Fetelor le spui ca le iubesti,

Iar baietilor le spui ca'i doresti.

Asteas cuvintele!

Dar retineti...

Nu tot timpul spunem...

ADEVARUL!

Iubirea inseamna mult mai mult decat un cadou!

Iubirea este un sentiment minunat!

Care trebuie impartasit tuturor!




Statusuri de prietenie nr.14:
>
TE IUBESC SI TE VOI IUBI MEREU ,PENTRU CA PRIMA DRAGOSYE NU SE UITA




Statusuri de prietenie nr.15:
>
Am vazut ca nu sti sa minti...Crezi ca sunt proasta si nu stiu ce simti?!




Statusuri de prietenie nr.16:
>
plzzz




Statusuri de prietenie nr.17:
>
-Pe cat e ziua ta?

-Pe 10 iunie.

-Aa,e bine,sunt plecat din oras!




Statusuri de prietenie nr.18:
>
Numar oile de pe mess; daca te-am sarit, esti kapra!




Statusuri de prietenie nr.19:
>
Nu te deranja sa ma deranjezi, ca nu sunt!




Statusuri de prietenie nr.20:
>
Sa-nteleg ca pentru indragostiti infinitul inseamna 2 ?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu