Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

ce face o gaina cand doarme???......se gandeste la viitorii ei pui




Statusuri de prietenie nr.2:

am fani printre golani....




Statusuri de prietenie nr.3:

Multi spun multe lucruri dar nimik nou..





By LaVyy:x:X




Statusuri de prietenie nr.4:

st on, dar nu st:))




Statusuri de prietenie nr.5:

vrei sa ma skimb?...skimba'te tu primul...tu esti personajul...eu fak tot filmul




Statusuri de prietenie nr.6:

dnd:.............ma ca dau iggnor la toata lumea nu vezi ce scrie la avt?daca nu ai vazut cred ca esti super.....




Statusuri de prietenie nr.7:

Culmea mancarii:

sa mananci un piept de pui si sa-ti ramana sutienu' intre dinti;)))




Statusuri de prietenie nr.8:

inteligenta are limite

dar protia nu...




Statusuri de prietenie nr.9:

Cand este o chestiune de bani, toata lumea este de aceeasi religie, culoare politica...




Statusuri de prietenie nr.10:

Da,....asta-i talentul meu:

Sa rup inimi,.....

Si-apoi sa spun "Imi pare rau,...

Da' cred k n-am fost eu!"




Statusuri de prietenie nr.11:

kred k am depistat o metoda sigura de-ami dubla banii:

ii indoi si-i pun in buzunar !




Statusuri de prietenie nr.12:

Daca Curvele ar fi fosforescente Bucureste`ul ar arata ca Las Vegas`ul




Statusuri de prietenie nr.13:

Azi esti mare,...ai vrea sa le faci frumos si bine, asa cum se cuvine pe toate:

nu tranti din graba usa,

n-o ingana pe tanti nusa,

sa nu razi de cersetori

nu umbla cu capu-n nori!




Statusuri de prietenie nr.14:

Doua mere doua pere te salut, la revedere!




Statusuri de prietenie nr.15:

nu-nteleg altii (da' nici eu) cum de reusesti

sa-ti iasa toate asa cum iti doresti!

.....

"da, ce fak fak bine si-o fak in continuare

far' sa dau explicatii , far' sa ma plang cand doare"




Statusuri de prietenie nr.16:

Am o viatza,.....is rebel,

Tre' s-o traiesk intr-un fel!




Statusuri de prietenie nr.17:

Un student se duce la cantina si singurul loc liber este langa un profesor. Neavand ce face, se aseaza acolo. Profesorul spune :

- Porcul nu-i este prieten porumbelului.

Studentul raspunde :

- Bine, atunci eu am zburat.




Statusuri de prietenie nr.18:

{~} :*]`{~par `e`oo rea :P da nu's delok dak` jtii kum sa ma iei` altsii zik`> pun paie pe fok` da yo' nu's ka ei`> Am AeRe'N cAp ...Si Ce Nu'TsI PlAk ?? Ia dAtsIi U iGnOrE sI gAtA :)) Ca S'a TeRmInAtH Si TrEaBa ;) ~[*]~




Statusuri de prietenie nr.19:

nu-i spune prostului in fata ca-i prost ca nu te crede




Statusuri de prietenie nr.20:

Daca te certi cu cea mai buna prietena......nu te arunka de la etaj k pana`a doua zi se arunka ea prima:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu