Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

9 voci in capul meu imi spun ca am innebunit,doar una singura cinta melodia de la tetriss




Statusuri smechere nr.2:

Caracterul tau infect..ma indeamna sa iti dau cu JeT!




Statusuri smechere nr.3:

**M-a sunat amanta

-- Vino la mine, nu e nimeni acasa!

**M-am dus. Nu era nimeni :|




Statusuri smechere nr.4:

Medicul i-a dat unui pacient diagnosticul:

-mai aveti 3 luni de trait!

-....pacat....n-am sa va achit consultatia!

-Da....cred ca mai aveti sansa sa traiti inca 6 luni...




Statusuri smechere nr.5:

●♥ ♥Crezi ca ma faci geloasa?●♥ ♥

Nu fraiere ,nu ma intereseaza.●♥ ♥

Oricum te doare inima cand te uiti la poza mea●♥ ♥.

Asa ca ai grija de naspeta ta!●♥ ♥

Te pwp pwp amika ta!●♥ ♥




Statusuri smechere nr.6:

Viatza nu imita arta,.....ci televiziunea proasta....!




Statusuri smechere nr.7:

Bai nesimtitule ! De ce intri pe mess fara sa bati la usa?







by ClutcheR




Statusuri smechere nr.8:

Va veni vremea cand ai sa vezi si tu

Ca tot ce-ai construit se va darama

Dar atunci cand ai sa spui "NU"

Totul va ramane asa.



Fi tare-n gura!

Nu te lasa!

Si ai sa vezi ca lumea nu e chiar asa de rea!

Dar nu te lasa vrajita de cuv:\"Te iubesc si tu esti viata mea\"!



Mereu va fi un rau

Mereu va fi cel care se comporta mai politicos

Mereu va fi in jurul tau

Mereu va fi cineva care iti va spune ceva frumos



Dar nu te lasa satisfacuta

Pentru ca lumea e ca o umbra

Vine,pleaca

Si te lasa

Ca sa cazi in plasa!





Cand nu-ti place ceva

Refuza mereu

Nu te lasa la mana altcuiva

Lasa-l sa creada ca ai cazut in plasa

Si el va fi acela care va pune banii pe masa



Sa faca ce vrei tu

Sa fie marioneta ta

Dar sa stii un lucru:

Nu fi foarte rea!



Dak nu ai incredere in el

Si nu\'l cunosti prea bine

Sa fii dura

Dar sa ai si limite





Mereu sa ai capul sus

Sa muncesti din rasputeri

Dar nu totul s-a dus

Chiar dak ai pierdut





Mai incearca

Ai sa vezi

Ca ai sa poti

Daca tu crezi!




Statusuri smechere nr.9:

eu am fitze,tu tupeu amndoi sa fim mereu :X:X:X(3zile) :))




Statusuri smechere nr.10:

Arunca-mi vorbe grele,.....k nu-i numik;

Sunt invatzat de mik,

Dak de-o mie de ori cad,

De tot atatea ori sa ma ridik!




Statusuri smechere nr.11:

razboiul sexelor e singura conflagratie mondiala in care combatantii dorm in acelasi pat




Statusuri smechere nr.12:

Gogule, vii maine pe deal, sus, la 8 si

ceva fara 5, nuu fix!... te-ai prins?




Statusuri smechere nr.13:

Prostia shi-a facut mutatzie in mintea ta!

grav e k-i place asha mult...!!!




Statusuri smechere nr.14:

ai fost langa mn cand am fost bolnav, ai fost langa mn cand mi-au furat hotii potofelul,ai fost aproape de mn cand mi-am busit masina,.....pleaca la plimbare dreacu ca-mi porti ghinion- ziceti voi e amuzant, daca da cotactati la id-reaperof_boy




Statusuri smechere nr.15:

sit uou rr




Statusuri smechere nr.16:

mos craciun exista.......vine prin baie.......eu la-m demascat brutal pe tata....




Statusuri smechere nr.17:

______:xDak vReey sa fii iubith__-----___{}iubesthe:P:x:)(*_*)__--_




Statusuri smechere nr.18:

Fetele imi bat in geam..Nu te aud!..am termopan..:))




Statusuri smechere nr.19:

eu la deal uh la vale ne iubim prin telefoane




Statusuri smechere nr.20:

suntem frumoase suntem fitoase si de zdrente copiate



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu