Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Fiecare iubire are un balcon ca Romeo si Julieta, pe care mai tarziu se intind rufe.




Statusuri de viata nr.2:

asa pisica tii cainele ocupat peste 20 soareci de lup secunde canar un arici idiot...(acum citeste fara animale) :))




Statusuri de viata nr.3:

cand m-am nascut nu am fost cum sunt acum




Statusuri de viata nr.4:

nu beau nu fumez nu injur !!!! bagami-as p**a mi-am scapat tigara in bere




Statusuri de viata nr.5:

PUMNUL=partea flexibila care muta maxilarul dintr-o parte in alta si raspunde la intrebare:MAI VREI?




Statusuri de viata nr.6:

Mosule adu`sh mie o pereche de ghete ca in adidasi tot am umblat =))))




Statusuri de viata nr.7:

O violeaza Bula pe Alinuta . Alinuta: Ajutorr !!!! Ajutor !!!!! Si bula de acolo : Taci fa ca pot si singur.... :)))




Statusuri de viata nr.8:

"Nu trebuie sa doresti moartea sefului, ci sa faci in asa fel incat el sa si-o doreasca singur."




Statusuri de viata nr.9:

As vrea sa ma aflu intinsa pe tine acum, sa-ti simt prezenta ta fina in chilotzeii mei lycra, sa-mi infig mainile adanc in tine, dar nu te gasesc nisip afurisit!!!




Statusuri de viata nr.10:

elodia traieste si cioaca o cioparteste. Diaconescu se imbogateste si audienta creste :)):)):)):)):)):)):))=))=))=))




Statusuri de viata nr.11:

draga,... nu vezi ca am treaba, epilez gaina pe picioare; lasa-maaaa, stai, ca am uitat sa iti zic te iubesc, te doresc , du-te draq ca glumesc; daca nu dati vot va sparggg :*




Statusuri de viata nr.12:

maine dimineata ma scol.. ma inbrac de sc..si ce vad pe dmn profesoara....... AM AJUNS LA INCHISOARE DMN DC AM PACATUIT :))=))...vot plzz




Statusuri de viata nr.13:

un avion se prabuseste la granita dintre romania si ucraina.Unde credeti ca sunt ingropati supravietuitorii????(supravietuitorii nu se ingroapa):)))))):)))))




Statusuri de viata nr.14:

Erau odata trei cai...unul alb...unul negru...si unu mai incolo! :))




Statusuri de viata nr.15:

Numeste-ma Demon....aseara am facut un Inger sa planga




Statusuri de viata nr.16:

consumu' excesiv de fusaika dauneaza grav sanatatii celor din jur.........




Statusuri de viata nr.17:

Vaca cu cabina, caut bou cu telefon :))=)):))=))




Statusuri de viata nr.18:

Cine rade la urma e mai incet la minte




Statusuri de viata nr.19:

Toti sunt de genu----> Ai bani?? Hai la bere!... N-ai banii?? :Oooo ,... du-te vere :|




Statusuri de viata nr.20:

te-am iubit o data, te-am iubit de doua oara,... a treia oara te blestem

vot plzzz



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu