Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

buna




Statusuri de viata nr.2:

ana _baby-n totdeauna ti ai dorit un fiu...

petre _pai da...dar sa iasa din tine nu sa intre in asta




Statusuri de viata nr.3:

vine yepurasu in decembrie si vreau sa il rog sa imi aduca o fata frum. daca esty frum tr si mie o poza?? sa il rog sa mi-te aduca:P




Statusuri de viata nr.4:

Ma Indragostesc k toata Lumea...Da` Iubesc In felu Meu




Statusuri de viata nr.5:

only loosers can see me!!!!




Statusuri de viata nr.6:

Ochii mari guritza mareeee trasaturi de vrajitoareeeee:))))




Statusuri de viata nr.7:

Esti proasta, iubi




Statusuri de viata nr.8:

am invatat sa am incredere in mine dar daca nu ma vei iubi niciodata nam ce face pe lumea aceasta ma voi ucide dar imi foi aminti de tine clipele frumoase cre leam petrecut impreuna acuma mai vrea sa iti zic doar un cuvant adio




Statusuri de viata nr.9:

dOn'T LoVe AnD CrY.....FUck anD SmIlE...




Statusuri de viata nr.10:

Inteligenta ma urmareste…..dar eu sunt mai rapida .




Statusuri de viata nr.11:

Status in constructie!!!




Statusuri de viata nr.12:

Anii mei trec...Am 17 sh cvaa..Unii inca ma intreaba...germane nu te supara...kre e ocupatia ta?k sunt 1000 kre n'au lok de pula taaa




Statusuri de viata nr.13:

fata e un inger baiatul e un drac dar pana la urma ei tot se impac by ***dEa***




Statusuri de viata nr.14:

taranii, au devenit smecheri de cand au descoperit l*ba....




Statusuri de viata nr.15:

Poezie macabra

Afara ninge linistit

In soba arde mama

De lustra tata-i spanzurat

Iar eu ma tai cu lama



Fratii mei sunt toti in pat

Morti de-o saptamana,

Ei au intrat in putrefactie

Dar nimeni nu-i aduna



Sora mea e pe balcon

Sa sara...sa nu sara...

Eu ii dau un sut si zic:

"Pardon, valeu, dar bn zboara!!"




Statusuri de viata nr.16:

a fost o data....,un mos si o baba......care se caca la tine an barba




Statusuri de viata nr.17:

[:*]OcHii MaRi[:X]...GuRiTzA MicA[:*]...TrAsAtUrI De PaPuShIKa[:x]...T bEsC mOoLt InGeRaShuL MeU ScUmP[:*:*:*][:X:X:X]




Statusuri de viata nr.18:

cand stapanul nu'i akasa, sar geamul sh intru'n casa




Statusuri de viata nr.19:

numele ,,ioana'' este nume de prosti




Statusuri de viata nr.20:

__[:P}

dute lent si vino tare pt mn nai valoare[:*]dute tare vino lent pt mn nai talent[:*}__



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu