Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

don't love and cry.....fuck and smile....;)




Statusuri de viata nr.2:

Cati pitici are cenusareasa..?

Multi zic k 7..

Dar eu zic k alba k zapada avea pitichi nu cenusareasa..:))

By robu 4 campina ;) uneori si delicv3nt




Statusuri de viata nr.3:

am reusit sa scriu povesti ceea ce nu-ti amintesti am reusit sa scriu povestea mea te rog nu o uita best friend 4ever :*:X




Statusuri de viata nr.4:

Undeva prin gandul tau by Julia




Statusuri de viata nr.5:

90% dintre adolescenti ar plange daca nicolae guta,salam sau vijelie,ar fi pt un bloc si ar fi gata sa se arunce...trimite my departe daca ai lua un scaun,popcorn si ai striga:-n-ai tupeu!!!




Statusuri de viata nr.6:

viatza... e ca paru din cur ;) scurta shi plina d kkt




Statusuri de viata nr.7:

Deci,......am fost la ziua lu cineva...mam imbatat...si mi`am luat paru de sub brat si am facut peruca pe tort...da nu mi`am dat seama...:|.....brany:)))




Statusuri de viata nr.8:

mA urasti?Problema ta• •Ma iubesti?Multzumesk• •Ma respecti?Si eu• •Ma invidiezi?PrObAbIl Ai MoTiVe• •Regretzi k m`ai cunoskut?Mi DoARe UnDeVa• •Indrazneata?Dak uh esty pampalau• •Incapatzanata?Pana peste cap• •Nemultzumita?Intotdeauna• •Te`am insultat?Foarte bine meritai• •Ai zis ce`ai vrut?O sa ascultzi si ce nu vrei sa auzi• •Ti`am spus ca te iubesc?Daa,Am fost sincera• •Rea?d(oO)ar cu cine merita• •Indragostita?Pana in al 9lea cer• •Copilaroasa?Da pentru ca asa vreau• •Tupeista?Pentru k trebuie sa fiu mereu peste tine• •Indiferenta??Daka nu ma interesezi pa• •Te urasc?Mi`ai dat motive• •Falsa?Doar cu unii• •Te deranjez?Iarta`ma chiar nu`mi pasa• ♥...DeCi aStA SoOnT sH n`Ai cE-mI fAkE...AlTa MaMa Nu MaI fAkE :p♥




Statusuri de viata nr.9:

FtzZ3,G3stur! & Tup3u...a$ta 3 Tal3ntul m3u;)




Statusuri de viata nr.10:

.°•. °•. °•. °•. by3ncutzZ@ .•° .•° .•° .•°.




Statusuri de viata nr.11:

Femeia este definita ca fiind norocul barbatului...In schimb barbatul isi fute mereu norocul...:D:D:D




Statusuri de viata nr.12:

Am invatsat az-noapte toata ziua ;))




Statusuri de viata nr.13:

sami mananci c**u

sami bag p**a in mancarea mea

by gily




Statusuri de viata nr.14:

Hai sictir nu mai da buzz k dak iti frek una ajungi in lista ignore




Statusuri de viata nr.15:

The enemy of my enemy it's my friend




Statusuri de viata nr.16:

Ma tot uit la prezentari de Moda ar nu vad niciodata aja ceva pe strada;)):))




Statusuri de viata nr.17:

azi ma-m gandit la tn si mi-am dat seama ca citesc doar un status:P:))




Statusuri de viata nr.18:

Sunt uzzi bagame.ash pula.n ma.tha MAFIA !!!




Statusuri de viata nr.19:

mos craciun cu paiu-n cur.....cand se beasa.....paiu iasa:)):)):)):)):))




Statusuri de viata nr.20:

“dE cE toate proastele si tarfele au noroc si cei cu suflet ajung bataie de joc?De Ce?! pai ele stiu sa`si faca TrEaBa:-j mai bine ca in ziua de azi nu se mai cauta iubre;) [:-@] ^Truee>



by denysuk m11



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu