Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Sc mea e kea mai tare

De aici si pe hotare

Are caini de peste tot

Si la pranz de ling in bot :P ( addy )




Statusuri de viata nr.2:

e super




Statusuri de viata nr.3:

Foaie verde si-o lalea ,pe profi dreq sa ii ia .foaie verde de tufanika ,astia creierul ne strika .foaie verde liliak,profu' e aurolak.foaie verde frunza-ndunga,cand ii vad borasc in punga .foaie verde ghiocel ,dirigu-i ka un purkel .foaie verde hop-siasa .asta-i viatza-n scoala mea !!




Statusuri de viata nr.4:

Iubitul meu din strada luncii, te iubesc de'mi sar papuci si ca semn k te iubesc, vreau ca sa'ti marturisesc.

Esti o floare esti un crei esti magarul din berlin, esti un bou si nu vezi bine k eu fac misto de tine, si mai am un singur dor sa te ved la abator lepadat de un picior, si facut salam de vara trimis la alimentara:))




Statusuri de viata nr.5:

Nu SuNt KuM sUnT kNd U mA vEzZI [...:P.] cI sUnT kUm SuNt KnD mA vIsEzZI [..8->..] dEcI dOrMi MaI mULt K sA vIsEzZi [...]Sa VezZi KuM sUnT kNd Nu Ma VezZi :X:X;)):):-* by LaRySsa




Statusuri de viata nr.6:

Tarfele's p boxe danseaza'nu ca 'tocilarele' invatza...




Statusuri de viata nr.7:

gata....m-am invatat minte...ca viatza e doar una.....shi profit de ea ca nebuna




Statusuri de viata nr.8:

1+0=10 ... eu nu prea cred :))




Statusuri de viata nr.9:

dnd..{:*}ma bronzez la lumanare:)):bz




Statusuri de viata nr.10:

cu vaca la benzinarie........




Statusuri de viata nr.11:

STau In CurTeA cAsEI MeLe si GaNdInDuMa LA tINe am FACuT pIpI pe MinE:Pby SErGiU.a




Statusuri de viata nr.12:

despre ochii negri




Statusuri de viata nr.13:

Mai bine taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu=))=))=))=))




Statusuri de viata nr.14:

fite gesturi si tupeu asta e tealentul meu pe ecran da foarte bine o printesa saa ca mine nu va mai uitati nati mai vazut vedete




Statusuri de viata nr.15:

mie 'mi plac orele la sc sportu desenu ... mai ales pauza




Statusuri de viata nr.16:

Dute tare vino incet Pt mn nai talent dute lent si vino tare Eu sunt fata cu valoare~~~`~~~~`




Statusuri de viata nr.17:

itzi pl sts mheu???by Alexandrita




Statusuri de viata nr.18:

Tu me dices che'stoi loca eu tzi-o'mping tzi-o'ndes pe moca




Statusuri de viata nr.19:

o gagica care face streptes se da la un tip super tare. ea zice:

ai cu mine!

unde?

ai sa vezi

baiatul vine cu gagica in pielea goala...

ai in pat te rog

dar de ce? nai iubit?

nu! fa sex cu mine!!!

incep ei sa faca sex 45 ore

dupa aia baiatul zicce:

auzi..am obosit..

eo nu

baiatul sta cu pula in sus...fata o linge...baitul se inroseste de maam focului shi zice

sti..nu imi plc de tn!!!!

:)):)):))+))

=))




Statusuri de viata nr.20:

DND=Date-n duba



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu