Statusuri:la misto

Statusuri la misto nr.1:

Taci uh vaca cu cabina:))




Statusuri la misto nr.2:

DND ... JOC LEAPSA CU O TIPA PE SUB PLEOAPAMA




Statusuri la misto nr.3:

HEIIIII cei cu cap de duda sa imi dea BUZZ!!




Statusuri la misto nr.4:

Prinde-ma aprinde-ma apoi....dute la agatat




Statusuri la misto nr.5:

Intra profa

Copii zbiara

Ea incepe sa tipe

Stati dracului cuminti ca nu am de gand sa ne-o tragem acum :D:D:D:D:D:D:D:D:D




Statusuri la misto nr.6:

eu te plac....tu ma placi....da de ce nu ma bagi in seama

nu te mai suport.....esti enervant....x-(....:(((((((

suntem imprreuna...dar nu conteza....dar presimt ca nu vom mai fii....:-j




Statusuri la misto nr.7:

I'm soOorRy` foOor` ThE` rEsT , BuT ` i'M` ThE` bEsT`... by briliatu`93




Statusuri la misto nr.8:

: "Ingeras din cer picat,Ochii tai m-au fermecat,Dintr-o singura privire,S-a nascut a mea ""IubirE""...Te iubesc la nebunie ca un tort pe farfurie,te-as manca cu lingurita si ti-as saruta gurita....M-ai facut sa plutesc pe aripi de dor,M-ai facut sa te ador




Statusuri la misto nr.9:

Prosty tre tinu'ti in puf........puf o palma , puf un pumn;)




Statusuri la misto nr.10:

daka nu stii!

te-n vatam

daka nu poti!

te ajutam

daka nu vrei!

te obligam




Statusuri la misto nr.11:

Am incredere-n femei ca-n Basescu!=))




Statusuri la misto nr.12:

Am MeRs ShI Eu O dAtA lA bIsErIcA.....CaNd mA uIT lA cUcOaNa dE lAnGa mInE iSi ApRiNdEa o TiGaRe ................. doAmNe Sa sCap bErEa dIn mAnA ..... :P:P:P




Statusuri la misto nr.13:

Cu eA Nu Te PuNe....E CeA MaI BuNa SoRa DiN LuMe....DaK Eu PaTeSc CeVa O DoArE NuMaI Pe Ea..ti obe sormiko..(Bibal a mea)....(^_^)




Statusuri la misto nr.14:

celmaitarestsdacareusestisaldescifrezeisidaseamakmiambatutjocdem**a




Statusuri la misto nr.15:

Daca iubesti un baiat .... nu e bine sa iti dai prietenii la o parteh .... si sa fi doar cu el .... pt ... ca intr-o zii o sa isi gaseasca o altah fata care pt el o sa arate mai bn decat uh .... si o sa te paraseasca la fel cum ai facuth uh cu prietenii....cand vei vrea sa te intorci la ei , .... ei nu o sa te mai accepte pt ca tiai batuth jock de ei .................Cu drag Anto




Statusuri la misto nr.16:

sti bancu cu bascula?????????



cipcirip mancamnea-i p***




Statusuri la misto nr.17:

trecand pe drum spre scoala am gasit o scrisoare si pe ea scria te rog mult nu ma uita/lxl:X:X:X




Statusuri la misto nr.18:

Dragostea e supraapreciata,e bine cu ea,dar mai bine fara ea.

(c) Ramona :D




Statusuri la misto nr.19:

I'm the best so fuck the rest!!!




Statusuri la misto nr.20:

eu sunt mik dar a draq nu stii ce ma duce capu' de vrei sa te pui k mn baga' te dak te tine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu