Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Nu shtii,..atunci invatza sa tzii langa tine exact atat cat itzi doresti!

Nu potzi,...incearca totushi, la bucatzica altuia sa nu ravneshti!




Statusuri de viata nr.2:

Fataaaa, .....lenea e apanajul elitei,...asha k se justifica!




Statusuri de viata nr.3:

nu fa degeaba pe gogoasa-nfuriata,.....k nu toti baietii care ma saluta vor sa ma ia si de nevasta, eventual,...




Statusuri de viata nr.4:

ochii tai ca doua stele... ce distanta intre ele:))=))




Statusuri de viata nr.5:

ieri mi-a cazut un dinte....

mama mi-a dat 10 lei ca sa imi iau dulciuri ziua urmatoare..

mi-am amintit ca si zana maseluta da bani pe dinti:D....

asa ca mi-am pus dintele sub perna...

si a doua zi m-am trezit cu o proteza si cei 10 lei de la mama, disparute:((:((:(:((:((




Statusuri de viata nr.6:

De ce rad piticii atunci cand coboara un deal??? Fiindca ii gadila iarba ....




Statusuri de viata nr.7:

pe usa scria `FEMEI` si cand am intrat doar WC-uri




Statusuri de viata nr.8:

..am obosit...d'abia am scapat cu viata .....m-a urmarit prostia da' eu am fost mai rapida...




Statusuri de viata nr.9:

mootou`l ei` : Tieste-ti clipa tu.... ca proasta, lipa`, lipa`!!!!




Statusuri de viata nr.10:

funny




Statusuri de viata nr.11:

!!! 6 adevaruri in viata :

1) nu poti sa iti atingi toti dintii cu limba .

2) toti idiotii incearca dupa ce citesc asta.

3) primul adevar e o minciuna.

4) zambesti acum pt ca esti un idiot.

5) vei trimite mai departe unui alt idiot.

6) inca mai ai un zambet pe fata ...




Statusuri de viata nr.12:

Merge Momaie la sc shy spune doamna:

-Buna ziua copii.Luati loc. Pentru azi ati avut de compus versuri!

Momaie, treci in fata si spune versurile!

-Tata mi-o spus sa fiu politicos.

-Nu, versurile inventate de tine.

-Sa traytzi,sa imbatranytzy shy la anul sa muriti.!.!.!.!

-Ce ai spus.!!!TAREH NUHHH,?!?!?!?!?!?!




Statusuri de viata nr.13:

ce-s alea stiinte exacte?......mai exacte k INTUITIA nu-i niciuna...




Statusuri de viata nr.14:

Colinda preferată a poliţiei:

Deschide uşa, cretine!




Statusuri de viata nr.15:

Tzi-ash da o mana de ajutor,...da' nu pot,...k mi l-am uitat acasa!




Statusuri de viata nr.16:

nu beau, nu fumez ,nu injur............ bagami-as picioarele....iar mi-a cazut tigara-n bere




Statusuri de viata nr.17:

lumea asta-i prost facuta........




Statusuri de viata nr.18:

Care este asemanarea dintre un balon si o blonda?

Raspuns : Amandoua au aer in cap ...




Statusuri de viata nr.19:

Stii, nu esti genul meu,..da' nici nu-mi pare rau!




Statusuri de viata nr.20:

invatatura nu a ucis pe nimeni,dar de ce sa risc?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu