Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:

valabile mai sunt legile mecanice!....te ajuta sa intelegi mai bine de ce desfranatii avanseaza asa rapid!




Statusuri faine nr.2:

mai bine sa imi fie dor ......decat sa ma satur de tine :d




Statusuri faine nr.3:

Imi place baiatu' care se lasa greu ... pentru ca atunci cand se lasa, face ce vreau eu ... !




Statusuri faine nr.4:

Te iubesc ,te doresc, ....nush ce crezi , dar eu glumesc!




Statusuri faine nr.5:

ia sa vedem cine imi mai viziteaza statusul




Statusuri faine nr.6:

Sht`!:-@..Sperii Muska`: x




Statusuri faine nr.7:

INSISTI, POZEZI, MIMEZI,

VREI SA SHOCHEZI,

PANA DEVII CAMELEONIC IDENTICA

CU PISICA DE LANGA FOSTA CENTRALA TERMICA...



:)))))




Statusuri faine nr.8:

O vaca se duce la frizer si ii zice sa o tunda emo

frizerul:

-daca te tund emo nu o sa mai vezi pe unde o sa urinezi

vaca:

-lasa ca si asa nu vedeam, macar acum am motiv s-o fac pe un idiot




Statusuri faine nr.9:

Posibil,...k norocul sa nu te paraseasca dak nu-l sperii cumva ku mutra ta!




Statusuri faine nr.10:

Ce poti face azi nu lasa pe maine, lasa pe poimaine ca poate nu o sa mai fie nevoie.




Statusuri faine nr.11:

cine se trezeste de dimineata casca toata ziua.......(:




Statusuri faine nr.12:

incerc sa ma prefac k nu existi,....

k nu te-am cunoscut vreodata,

incerc cu disperare sa ma mint,

sa cred k m-as putea apropia de alta fata,... :((((

..................

NU, ASTA NICIODATA!




Statusuri faine nr.13:

la pescuit,........ nu dati buzz ca-mi speriati pestii...




Statusuri faine nr.14:

intr-o balta am cazut

de rahat eram umplut

puteam foarte ingrozitor

cand m-am trezit pe un vapor




Statusuri faine nr.15:

HAI NU TURBATI CA TOT O SA FIE OK.




Statusuri faine nr.16:

Vine mosu prin nameti si se urca pe pereti si dupa aia intra in horn si.....da stai k-i primavara,....




Statusuri faine nr.17:

MULTI VOR, PUTINI INCEARCA,......UNORA LE IESE...




Statusuri faine nr.18:

CULMEA SPORTUL,...ALERGI DE UNUL SINGUR SI IESI PE LOCUL DOI =))!!!




Statusuri faine nr.19:

a-nceput de ieri as cada cate-un Eugen pe strada,....da-te'ncolo cu Eugenu tau,

ca mi-a cazut mie in cap




Statusuri faine nr.20:

Merg la padure vad un porc mistret,

Merg la mare vad alt porc mistret

Merg la WC. vad altul

Incep sa cred ca sunt o obsesie pt ei =))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu