Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

de cand te-am vazut

am vrut sa te sarut

sa iti spun ca te iubesc

si pe tine n-o sa te parasesc




Statusuri de viata nr.2:

Daca soaptele n-ar fi de-ajuns

Si vrei un raspuns

Eu sunt doar a ta

Daca tot ce simti e doar un soc

Eu nu mai pot sa dau inima mea

Tu-mi aduci lumina-n ochii mei

Si-mi dai putere de-a iubi

Langa tine simt ca pot zbura

Fara tine n-as putea trai

Da-mi o clipa acum sa pot visa

Vreau sa mai pot spera

Te vreau doar pe tine in viata mea

Imi doresc sa fiu numai a ta

Si poate dac-ai vrea (dac-ai vrea)

As fi langa tine-o stea

Cu un zambet ma poti cuceri

Ma poti iubi si sa simt ca zbor

Ma gandesc la tine tot mereu

Te vreau al meu, imi este tare dor

Da-mi o clipa acum sa pot visa

Vreau sa mai pot spera

Te vreau doar pe tine in viata mea

Imi doresc sa fiu numai a ta

Si poate dac-ai vrea (dac-ai vrea)

As fi langa tine-o stea

Da-mi o clipa acum sa pot visa

Vreau sa mai pot spera

Te vreau doar pe tine in viata mea

Imi doresc sa fiu numai a ta

Si poate dac-ai vrea (dac-ai vrea)

As fi langa tine-o stea




Statusuri de viata nr.3:

Statusuri - Cauta - pt baietii cu ochii albastri




Statusuri de viata nr.4:

Te-as saruta dar nu pot deoarece esti prea departe de mine:x:*:*:*




Statusuri de viata nr.5:

Tu esti facut exact pe inima mea

Parca te-am comandat undeva

Si cineva de sus te-a trimis

Sa-mi indeplineasc-un vis




Statusuri de viata nr.6:

Imi fierbe guritza knd te vad...Arde knd te-aude....Shi moare k vrea sa te sarute:X




Statusuri de viata nr.7:

povestea mea de dragoste.....nu o pot numi poveste....prima dragoste nu se uita niciodata asta o simt acum pe propria piele,de fiecare se intampla la fel iar eu cum ar trebui sa reactionez.....nu stiu.....ma inchid in mine...in fine.......prima mea iubire,am stat cu el mult timp, cand imi spunea ca ma iubeste ma simteam cea mai fericita,cand ma lua in brate nu mai conta nimeni altcineva...ma simteam asa de fericita,am crezut ca nimeni si nimic nu ne poate desparti dar nu a fost sa fie am fost plecata 2 zile iar cand am venit se purta ciudat cu mine,l-am intrebat daca are ceva ...a spus ca nu...se purta foarte rece cu mine de ce? nu stiam pana cand imi spune un prieten bun ca atunci cand am fost plecata el a stat cu sora mea,pe moment am izbugnit in lacrimi si am plecat undeva unde nu avea sa ma gaseasca nimeni ,am stat pana la ora 6 dimineata plangand.......am dormit vreo 2 ore si cand m-am trezit am intrebat-o pe sora mea daca este adevarat....ea cu un zambet pe fata imi spune ceva de genu ca nu e treaba mea.....nu i-am reprosat nimic iar dupa cel mult o saptamana ii vad impreuna(am crezut ca mi-a cazut cerul in cap cand i-am vazut)............am incercat sa depasesc momentul si am cunoscut un nou baiat foarte de treaba are 19 ani...credeam ca o sa fiu fericita cu el ceva timp.......steam cu el pana seara tarziu,ne intelegeam foarte bine si a spus ca el nu o sa faca ca fostul adica sa se combine cu sora mea si l-am crezut dar din nou am gresit ........cu fiecare seara care statea in drum statea mai mult cu sora mea decat cu mine.....ma simteam rau de tot,ei spuneau ca nu este nimic intre ei.....pana cand intr-o seara eu am plecat mai devreme acasa iar ei doi au mai ramas cica sa discute ceva....in seara urmatoare la fel....si vine sora mea la mine si spune imi spune ca el ia sp ei ca nici macar nu am fost impreuna cu el.........nu pot sa dau nume,nu am cum sa fac asta........si acum ma simt nasol pentru ca ei sunt impreuna iar eu nici acum nu i-am reprosat nimic nici ei nici lui,nu am curaj.....nici nu cred ca o sa o fac si stiu ca gresesc,el ii trimite mesaje cu te iubesc si esti totul pentru mine si chestii din astea,iar eu evadez din stare asta ascultand diferite melodii triste,stand retrasa si uneri seoara tarziu scriind si chiar plangand,ea rade de mine se crede mult mai frumoasa decat mine si chiar e.....am scris aceste randuri printre lacrimi ,aveti grija in cine aveti incredere...acum imi este frica sa mai stau cu un baiat pentru ca s-ar putea sa patesc la fel...si m-sm saturat de plans ,acum primul prieten spune ca ii pare rau si ca ar vrea sa ne impacam dar oricat de mult mi-ar placea de el nu pot sa ma impac cu el,nu pot pur si simplu....daca va regasiti in poveste sau vreti sa stiti mai multe id meu tristamereu71@yahoo.com




Statusuri de viata nr.8:

AI FUTUTO SA NU TE VAD YO NU CRED IN IUBIRE




Statusuri de viata nr.9:

They say

They don't trust..

You

Me

We

Us..

So we'll fall

If we must

'Cause it's you

Me

And it's all about...it's all about...



[Chours]

It's all about us ,all about,

It's all about,(All about us)

All about..

There's a theme that they can't touch

'Cause you know..aah...aah

It's all about us ,all about,

It's all about(All about us)

All about...

We'll run away if we must

'Cause you know..aah...aah

It's all about us



(It's all about)

It's all about us..

(It's all about)

In you I can trust

(It's all about)

It's all about us...



If they hurt you

They hurt me too

So we'll rise up

Won't stop

And it's all about...It's all about



[Chours]

It's all about us ,all about,

It's all about(All about us)

All about..

There's a theme that they can't touch

'Cause you know..aah...aah

It's all about us ,all about,

It's all about(All about us)



Versuri TATU - All about us

de pe http://www.versuri.ro

All about...

We'll run away if we must

'Cause you know..aah...aah

It's all about us



(It's all about)

It's all about us..

(It's all about)

In you I can trust

(It's all about)

It's all about us...



They don't know...

They can't see...

Hwo we are

Feare is the enemy

Hold on tight

Hold on to me

'Cause tonight



It's all about us

It's all about,all about us

There's a theme that they can't touch

'Cause you know...aah...aah...



It's all about us ,all about,

It's all about(All about us)

All about..

There's a theme that they can't touch

'Cause you know..aah...aah

It's all about us ,all about,

It's all about(All about us)

All about...

We'll run away ïf we must

'Cause you know..aah...aah

It's all about us



(It's all about)

It's all about us..

(It's all about)

In you I can trust

(It's all about)

It's all about us...



It's all about us.




Statusuri de viata nr.10:

vremea se schimba dupa sufletul meu cand ma gandesc cat te iubesc apare soarele,cand ma gandesc cat ma ranesti...incepe ploaia




Statusuri de viata nr.11:

stau cu ochi in carte mama spune ca citesc iar eu cu ochi plini de lacrimi numai la tine ma gandesc si spun in gand te iubesc ionutz dar uh mi-ai infrant inima cu marea ta iubire




Statusuri de viata nr.12:

(*) A iubi ,iubi ,iubi, e un verb neconjugat eu til las ca amintire ca sa-l ai de conjugat (*)




Statusuri de viata nr.13:

ti-am luat inima dintre stele si promit ca voi avea grija de ea ca un inger ...nu o so las sa plece de langa mine




Statusuri de viata nr.14:

a iubi e bine dar sa stii pe cine sa nu spui iubit la orice tampit :p




Statusuri de viata nr.15:

au fost si clipe placute,impreuna am facut multe dar nu stiu ce s-a intamplat dintr-o data te-ai schimbat..park nu e adevarat:X




Statusuri de viata nr.16:

dragostea este singurul lucru care poate fi impartzit la nesfarshit fara sa se micshoreze




Statusuri de viata nr.17:

Daca as fi o floare mai mirosi daca as fi aerul pe care il respiri ti-as spune te iubesc...........




Statusuri de viata nr.18:

Ne sarutam in franceza

Bem un ceai in engleza

Cand ne tinem de mana

Ne iubim in romana...poop




Statusuri de viata nr.19:

Ceea ce-ti scriu acum nu sunt cuvinte, sunt bucati de suflet si minte, caci dragostea nu se scrie se simte…




Statusuri de viata nr.20:

Iubirea e frumoasa,iubirea e trista chiar dak e frumoasa ji trista iubirea exista .te iubesc motanelul meu evelin!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu