Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Stau pe scaun, ma gandesk, mama crede k citesc... si gandindu-ma la tne s-a rupt scaunu\' q mne .....:))




Statusuri de viata nr.2:

la naiba cu cn o inventat copii mici!!>:P




Statusuri de viata nr.3:

:))Tu esti drak eu sunt drakula ;




Statusuri de viata nr.4:

te iubesc




Statusuri de viata nr.5:

dragi mucosi .....ati observat ca cand deschideti gura creieru nu mai functioneaza




Statusuri de viata nr.6:

Ati observat: cand deschide-ti gura, creierul se opreste!!!




Statusuri de viata nr.7:

dnd....... scriu la matematica (am o profa de mate in lista)




Statusuri de viata nr.8:

Te yuBEsc :x




Statusuri de viata nr.9:

nu stiu d'astea




Statusuri de viata nr.10:

opriti-o pe mata; vrea sa coboare




Statusuri de viata nr.11:

viatza e o curva shi tu ejthi viatza mea




Statusuri de viata nr.12:

Derutat de-atata libertate,

Mi-am pierdut shi bruma de identitate !




Statusuri de viata nr.13:

Na !........K' mi-ai luat vorba din ....tastatura !




Statusuri de viata nr.14:

-hacaciu!!

-sanatate, ba, porcule!




Statusuri de viata nr.15:

Doi scheleti se trag de par:))




Statusuri de viata nr.16:

DnD bunica la comp....nu dati buzz ca se sperie




Statusuri de viata nr.17:

rady_orton_rko;);)te yubezc.........te ador..........te dorezc.....date dreaq ca glumezc:))




Statusuri de viata nr.18:

Daca tot mi-ai luat inima...pai da-o draq inapoi!!!




Statusuri de viata nr.19:

momentan nu suntem acasa, lasati mesajul dupa injuratura =))




Statusuri de viata nr.20:

Viata e ca hirtiea igienica...Lunga si folositoare!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu