Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

S-a inventat pizza EMO.....Care e avantajul???Se taie singura :))




Statusuri de viata nr.2:

DAK' TOT AI TALENT SA MINTI DE-NGHEATZA APELE, DC NU TE FOLOSC AI TAI PE POST DE CONGELATOR ???




Statusuri de viata nr.3:

Doi betivi se intalnesc fata`n fata:

-imi dati voie sa trec printre dumneavoastra?

-da,da` numai cate unu`!




Statusuri de viata nr.4:

Alo,Alo copi Retardati nu mai vorbiti k poluati:*..ca taxa la stat e mare si cersim in gura mare By Petrutza>:D




Statusuri de viata nr.5:

Banii n-aduc fericirea,

Aduc case si masini, toale si bijuterii,

Innoada prietenii,

........................................

Dac' cumva mai raman:

Medicamente, mancare,

Poate si de-nmormantare !




Statusuri de viata nr.6:

Erau o data 3 oameni : un frantuz , un roman , un tigan

ei merg la un hotel dar mai ramasese o singura camera..ei au vorbit intre ei si si`au propus sa intre unu o seara si apoi altul..

primul intra frantuzul si doarme el linistit si vine la el in vis o fantoma si zice : "sunt fantoma cu ochiul vanat" el se sperie si sare de la balcon

intra romanul si i se intampla la fel

intra tiganul..doarme el linistit si vine fantoma :"sunt fantoma cu ochiul vanat " de colo tiganul zice :"taci k ti`l invinetesc si pe celalalt \" :))




Statusuri de viata nr.7:

merge un englez, un francez si un tigan la niste cocini cu porci...sa vada care dintre ei rezista mai mult sa stea ku porcul....



intra englezul sta jum d ora iese si zice :

-puuu...ce pute porcu asta!!

intra francezul sta 2-3 ore iese si zike:

-puu ce pute porcu asta!!!

intra tiganul sta cu porcul o zi doua trei...iese porcul si zike:

-puu ce pute TIGANUL asta!!!:/)):))=))




Statusuri de viata nr.8:

vand teren delta dunarii tulcea com mahmudia 5000 mp 50 metri de un lac 150 de dunare bratu sf gheorghe 50 metri de cetatea salsovia contact buga 0754648556




Statusuri de viata nr.9:

Ochii tai frumosi,mari si bulbucosi licareau ca doua cepe-n strachina cu bors...




Statusuri de viata nr.10:

Dnd.....dE vBa cu pLanteLe...:)))




Statusuri de viata nr.11:

afara ploua trist

n-avem niki makar un pix

avem teze imi e rau

belele pe capu meu



sunt draguta n-am e face

nu-s desteapta cum mi-ar plake

eu la teze sunt mai paf

dekat mosu urekiat



si doar pikinezu scrie

multe la anatomie

la mate ma mai deskurk

finka nu-s cum ma-ti crezut



sunt si eu o tocilara

si pe afara vad cum zboara

cate un elev din scoala

ce-mi face cu mana iara



eu rad si simt sub gene

cum o lacrima imi vie

va seamana povestea

elevi golasi de biologie





iar romana e asa

nu e grea dar e cum vrea

doamna noastra e frumoasa

dar e si mare fitoasa



si kan ma uit cu indragire

la scoala noastra daramata

ma gandesk la Romania

ce era odata



avem multe de auzit

la istorie am priceput

ka mumia hartie pe korp are

finka s-a mai dus la baie



la geo avem un tank

e kat marea din Irak

de o fi asa n-a zis

vreau in londra in grinwitch



mie imi plake scoala

si la doamne le iau seamna

cu mine sunt de gaska

fiinka invat si nu-s geloasa



ei aku va las

cu un zambet pe fata

tot ce am zis e minciuna

aku mai zambesti





idiotule




Statusuri de viata nr.12:

nu te baga in lumea drogurilor .......suntem si asa destul de multi;)=)):))




Statusuri de viata nr.13:

doi cheli se trag de par




Statusuri de viata nr.14:

Te iubesk... Te doresk... Duthe drq ka glumesk...




Statusuri de viata nr.15:

-În ce zile ai liber, să-ți fac o vizită ?

- În zilele cu M : marțí, miercuri, mâine, ....mereu,......




Statusuri de viata nr.16:

dnd se joaca calu pe calc




Statusuri de viata nr.17:

afara ploua linistit, in casa arde mama, in frigider tata-nghetat, copiii, bucate-n cuptor, gata de mancat1




Statusuri de viata nr.18:

te iubesc , sariti-ar ochii pe peretii zugraviti,

dar daca te prind cu alta eu te fac cartofi prajiti




Statusuri de viata nr.19:

meeeeeee




Statusuri de viata nr.20:

O știre de groază trece pe la urechile lu' Bulă:

,, Noua Lege a învățământului prevede pedeapsa cu închisoarea pentru părinții ai căror copii nu știu

tabla înmulțirii ''.

Disperat, Bulă strigă printre lacrimi:

- Ce mă fac, dac' rămân fără sponsori?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu