Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Te-am iubit asa cum pielea isi iubeste trupul, te`am dorit mereu langa mine, corpul meu te cerea aproape..acum v-ati rupt, tztztz chilotei cu nabadai!




Statusuri de viata nr.2:

te iubesc si te ador ... vin' la mine-n dormitor



vot plssss




Statusuri de viata nr.3:

Da, recunosk, sunt grasa, dar tu esti si urat si prost;........si macar eu pot tine dieta!




Statusuri de viata nr.4:

pentru sanatatea dumneavoastra evitati eccesul de scoala,teme si invatat dak apar manifestari neplacute consultati o vacanta....




Statusuri de viata nr.5:

love is in the air!!1pacat k bate vantu:D:D:D




Statusuri de viata nr.6:

Ai fost o fata fooarte rea!....dute-n camera mea!!




Statusuri de viata nr.7:

Pain Reminds Us That We Are Alive




Statusuri de viata nr.8:

Cine ma scoala de dimineata are interesul sa ajunga departe inainte sa ma dezmeticesc!




Statusuri de viata nr.9:

prietenia-i un ocean pe care toti vor sa-l treaka ,dar pana la malul celalalt majoritatea se ineaka;))




Statusuri de viata nr.10:

A aparut un nou tip de pizza........Pizza EMO...care se taie singura:)):))




Statusuri de viata nr.11:

Dintii tai sunt ca stelele...galbeni si departati:))




Statusuri de viata nr.12:

binaca intra in biserica

mihai ii pune pedia

popo striga din altar

boule nu fi magar!!!




Statusuri de viata nr.13:

Ai carte,ai parte...ai bani cumperi toata biblioteca!




Statusuri de viata nr.14:

are you ready to play the game.....are you ready to play the next level.....are you ready to go to the ultimate level....yes?...ok...let's go in my bed to see if you are ready to play the game.....30 minutes later: iese o gagik cracanata de la mine din camera and the game says: GAME OVER




Statusuri de viata nr.15:

Mai spala-ti mintea aia de scame ca incepi sa delirezi.




Statusuri de viata nr.16:

Sa nu crezi k viatza-i lunga,....pliktisitoare,...zik unii k-i lunga de tot,

K-i al naibii de scurta cand ai cerintze de top!!!




Statusuri de viata nr.17:

GATA,...am terminat cu scoala!....Iar acum, ca s-a terminat,....cu toate ca mi-e greu sa cred,...ce-o sa ma fac eu cu atata timp liber?.... Dar cu lipsa factorilor de stres suplimentari?...

Pisca-ma, te rog,.... sa ma conving ca nu visez!




Statusuri de viata nr.18:

Da,....din greseli omul mai si invata,

Dar tu tot inveti,.....

Te pregatesti parca pentru-a noua viata!




Statusuri de viata nr.19:

dnd...ma...gandesc...cum...sa...fac...scoala...sa...dispara:))




Statusuri de viata nr.20:

Ash vrea o nota mare,

Da' kad din picioare!

N-ar fii o scofala,

Da',...am tras o ''pileala''

Shi nu nimer' in scoala

Nici usa laterala !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu