Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

Daca iti plange inima...inghite o batista...




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

colo sus in cimitir...stau mormintele in sir..............daca faci misto de mine ...................fac un loc si pt tine:P:P:P:))




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

prieteni imi bat la geam.....nu-i aud..am TERMOPAN!!!!:D




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

:X][ Satula De Voi Dar Niciodata Plina De Mine] [:X




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

Cand eram mic visam la fete , acum c`am crescut viseaza ele la mine =))




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

am 1 singur defect sunt perfect




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

Am prea multe defecte... in fatza acelora kre se cred perfecte




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

manele




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

Tatal nostru kre esti in ceruri asculta-ne noua poruncile,si fa-ne ora de 15 min si pauzele de 45....,si lungeste-ne noua vacantele,si iarta-ne noua absentele,precum si noi iertam parintilor nostri k ne-au trm la scoala.AMIN.....da mai departe daca nu esti un tocilar....




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

scopul meu e doar sa fac misto....si culmea:

CHIAR IMI IESE!




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

foaie verde de cicoare tarfa-i tarfa pana moare




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

Nu am disparut,... sunt doar un soare pe un cer noros. Si, intre timp, mai si gandesc ..... cum sa castigi bani.

Stii.... si banii sunt folositori, nu doar povestile din viata VIP-urilor!




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

De vei plange pentru mine zi-mi sa plang si eu, de vei plange pentru alta iti doresc sa plangi mereu...:( \"fetele nu merita sa fie tratate in asa fel de catre baieti"




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

faine ,,,,dar nu toate''''''




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

Dumnezeu a creat trandafirii iar dracu si-a creat spinii !!




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

Prietenii adevarati iti sunt alaturi oricand chiar si atunci cand ii ranesti nu iti intorc spatele pentru orice prostie ! By ralukwtza




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

Iubirea este curcubeul care apare intr-o lume alb-negru....




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

La ora de romana, profesoara le cere elevilor sa recite cateva versuri ale unor poeti cunoscuti;vine randul lu' Bula:

Profesoara: Recita, te rog, cateva versuri din ,,Ce te legeni, codrule?'' de Mihai Eminescu!

Bula: Nu ma legan, doamna profesoara, vi se pare!




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

nu deranja

sau chem politia

sa te ia la puscarie

si sa-ngheti iarna ce-o sa vie




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

prostu' rade de prost ca cica prostu' nu prea stie...cik dak razi de prost esti mai prost k prosu'



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu