Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Pauzele lungi si dese cheia marilor succese




Statusuri de prietenie nr.2:

CULMEA Prostiei:sa stai pe ganduri si sa te impiedici!!




Statusuri de prietenie nr.3:

||suntem fete ^^ALINTATE^^pe baietzi ii dam pe spate suntem fete frumusele fara ^^FITZE^^ si ^^REBELE^^||




Statusuri de prietenie nr.4:

Fac schimb de caiet A4 cu Audi acelasi model!!!!rog seriozitate!!




Statusuri de prietenie nr.5:

Baietii cu fata ca a mea nu se uita la fete cu fund ca al tau!!!




Statusuri de prietenie nr.6:

ma uit la luna ..te vad pe tine/.... ma uit la soare...te vad pe tn..ma uit in departe TE VAD PE TINE... da date draq in fata mea odata...:)))




Statusuri de prietenie nr.7:

nu's prea smecherita dar in schimb sunt haladita




Statusuri de prietenie nr.8:

k tine intr-o zi vad 10...stilul tau ma lasa rece...nu esti primul kre inceark q vrajeala sa ma fak...din grupul pustoaicelor...tu te-ai dat la SEFA LOR!!!!!!!




Statusuri de prietenie nr.9:

Moartea intreaba de tine....stiu k nu-ti convine....e placerea mea....




Statusuri de prietenie nr.10:

Am 1000 de defecte in fatza celor ce se cred perfectzi si am o vorba sa le spun celor care ma irita [GuRa M!kA]:>:>:>:X:X:X




Statusuri de prietenie nr.11:

A legion of demons whisper the meaning of life in your ear, right before they make your mother f*cking life disappear.




Statusuri de prietenie nr.12:

foaie verde de plopsor tu dai buss eu te omor




Statusuri de prietenie nr.13:

Tre' sa fii prost sa te multumesti cu putin, cand poti avea mai mult!




Statusuri de prietenie nr.14:

Chiar daca vreau sa par tare,imaginea e o carcasa

Mi-ai zambit odata si mi-ai pus plasa

Din acel baiat de cartier ai facut un mielusel

L-ai lasat plangand ,ai plecat de langa el




Statusuri de prietenie nr.15:

ma-ntreb de ce te caut,...de ce te vreau,.....de ce pe tine...?




Statusuri de prietenie nr.16:

Prietenii....au si ei rolul lor BINE definit:

sunt facuti să te rupă , să te corupă ,..... dar tot ei te şi educă .




Statusuri de prietenie nr.17:

Cand cultii dispera,...unii prospera!




Statusuri de prietenie nr.18:

ce nu te-omoara,....te lasa sigur cu sechele




Statusuri de prietenie nr.19:

Cand ma privesti cu ochii aia pustii si frumos machiati,....renunt; renunt sa-ti spun ca esti proasta si ca tu esti singura din trupa care nu stii.....si nu stii de proasta ce esti!




Statusuri de prietenie nr.20:

Iubire conditzionata?...E-o aberatzie, fata!

Te iubesc doar daca ma iubesti si tu?....

Nu!...Eu te iubesc k asta simt,...

Daaaaa, nici nu mi-ar placea sa fii un sarantoc ori sa ai ani ca Mos Craciun,...

De ce sa mint!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu