Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

CrEzI Ca ImI PaSa,... Nu FrAiErE, Nu Ma InTeReSeAza; OrIcUm Ti-E CiUdA CaNd Te UiTi La PoZa MeA,...AsA K aI GrIjA De NaSoAlA Tha




Statusuri tpu nr.2:

viata bate filmu...:)))




Statusuri tpu nr.3:

Is megasuperultra hotz de inimi,

Da' n-am habar,....

Poa' sa ma duca la penitenciar!




Statusuri tpu nr.4:

Spargem geamuri,

Rupem dinti,

Si le spunem la parinti

Ca am fost copii cuminti... :))




Statusuri tpu nr.5:

heiiii, ......"prieteni", acum e momentul să-mi puneţi beţe-n roate......simt că o iau la valeeee....




Statusuri tpu nr.6:

“Ce mai faci, .......?”

“Iaca sed“.

“Sezi si cugeti?”

“Ba. Numai sed.”



( dialog intre doi urmasi ai GANDITORULUI)




Statusuri tpu nr.7:

snt prost,... da' cand ma uit an jurul meu imi revin :)) :P :d




Statusuri tpu nr.8:

ce fac toata ziua?...

m-ascund printre clipe,

te visez,...ma-amagesc

si-nnebunesc,...

de dorul tau!




Statusuri tpu nr.9:

sinuciderea e un mod de ai zice lui dzeu ,,Nu ma poti cocedia,DEMISIONEZ,, VOT PLZ




Statusuri tpu nr.10:

Dnd ma plimb..........cu ELODIA in parc




Statusuri tpu nr.11:

salutari la toti care citesc mesajul meu:)):))=))




Statusuri tpu nr.12:

Am vazut astazi ceva in vitrina unui magazin....era..sexy..frumos...adorabil...am vrut sa ti-l cumpar,.... pana am realizat ca era reflexia mea!!!!:))




Statusuri tpu nr.13:

Ce ti-e si cu constiinta....e ca o soacra a carei vizite nu se mai termina nicicand,,,!




Statusuri tpu nr.14:

cine-i harnic si munceste are tot ce vrea cine-i smeker si chiuleste are tot asa




Statusuri tpu nr.15:

Colo sus in cimitir,

Joca noaptea tampitii in sir.

Bogdan si Dani joaka pase din sicrie

Unu altuia paseaza pana se dezasambleaza ,




Statusuri tpu nr.16:

iubi cnd intrii dazti 2 palme sh ieshi




Statusuri tpu nr.17:

Shi atatea barfe...ia mai lua-ti voi _|_ pe gratiSs ca prea multh barfiti pe gratiSs asa a fost mereu si nu se va schimba pt ca tarfele nu au o viata a lor, stau sa o comenteze pe a mea, hai jethh !




Statusuri tpu nr.18:

floare verde de bihor nu da buzz ca te omor




Statusuri tpu nr.19:

Foaie verde de bihor nu da mass ca ai ignore ! =))=))




Statusuri tpu nr.20:

te iubeste georgiana

te iubeste curat

te iubeste pe tn

cu adevarat(by robert)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu