Statusuri:la misto

Statusuri la misto nr.1:

Ma'i avut ... Ma'i pierdut ... Akm m-ai vrea da'nu se poate ... Orikare'ar fi ea, nu va purta amprenta mea ... Ramai cu Zana ta! ... Daca ti-e dor de mine ... Uita-te la poza mea! ...





By [ ZuZu ] --- De3@




Statusuri la misto nr.2:

sunt al nimanui si totusi...toti au nevoie de mine




Statusuri la misto nr.3:

Ce au Blondele cu pesti auri in comun???:D trag la RAMA:D;))




Statusuri la misto nr.4:

ea stie cand sa zambeasca >...




Statusuri la misto nr.5:

never regret something that once made you smile:D




Statusuri la misto nr.6:

ochii mici,gurita mica, trasaturi de papusica...ma facut mama chocheta si....am fite de vedeta




Statusuri la misto nr.7:

te iub3sk esti viatza mea sh niciknd nu te voi uita!!!!!1:X:X:X




Statusuri la misto nr.8:

1. Undeva prin casa, lovit de elicopter, fac yoga! Nu ma deranjati ca mi se pierde filmul.



2. Stau in pat si dorm in stil pufos, mestecand guma! DND



3. Toate ca toate! Ghici ce? Nu sunt, ma plimb pe tacan cu presul! DND



5. Te iubesc, sa moara ma-ta… pe bune!



6. Unu, doi, trei, cinci, sase, sapte, opt! Daca ai observat ca lipseste patru inseamna ca esti o persoana destul de perspicace, da-ti o palma!



7. Undeva in coltul meu! Ce viata cruda, ce destin amar… Ai o guma? Pf, trebuia sa ma astept… Stii ce-i ciudat la statusul asta? N-are nici o logica, e total aiurea! Dar cu toate astea tu il citesti ca prostu/proasta!



8. Ha, ce esti foarte funny! Ok, n-am sa rad! Astept sa imi faci tu sem




Statusuri la misto nr.9:

Colo sus in cimitir

Joca noaptea morti in sir

Daca ai ceva cu mine

Am un loc si pentr tine

Eu vampir si tu dracula

Eu beau vin si tu sugi..p**a




Statusuri la misto nr.10:

... iubeste dak vrei sa fi iubit ...




Statusuri la misto nr.11:

ochi albastri curu broastei:)):)):)):):))!ochi verzi nici o data sa nui crezi:DTE IUBESC:* !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!

!!!!!!!!




Statusuri la misto nr.12:

ce e o bruneta intre 2 blonde?(un translator)




Statusuri la misto nr.13:

Stiu ca sunt proasta....dar cand ma uit in jur imi revin :)))




Statusuri la misto nr.14:

Este bine sa lasi bautura , dar este rau sa uiti unde ai puso !!!




Statusuri la misto nr.15:

Nu's facut din gem si dulceata, sunt facut din JACK si GHEATA




Statusuri la misto nr.16:

Am lanshT uN sTiL rEcEnT ...rEcE Si InDiFeReNth;)




Statusuri la misto nr.17:

cum se numeste un barbat,

care isi baga scula in gura

la o femeie?....

dentist




Statusuri la misto nr.18:

sunt o fata q tupeu...kpricioasa mai mereu.l..q baietzii mai fitzoasa...knd imi sp k sunt frumoasa...ma las greu k asa e bn...dar nush ce au q mn...























[:*]




Statusuri la misto nr.19:

Am nevOie d cineva da\' n\'am nevOie de Oricine....eO am nevOie dOar de cei kre au nevOie de mine!!!..:x:X:x




Statusuri la misto nr.20:

Ai grija sa nu calci in cioburi ...ca te spargi in figuri ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu