Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

dNd alte mass-uri mai tampite mai aveti? X-(




Statusuri de prietenie nr.2:

nu's...cauta-ma pe google,poate ai noroc si dai de mine:P




Statusuri de prietenie nr.3:

La inceput n-o iubeam ,acuma o iubesc ca la inceput !!!




Statusuri de prietenie nr.4:

inger ingerasul meu dami vacanta tot mereu,fa din 2 un semestru fa din mine un maiestru,fara mate,fara teme,doar cu niste mici probleme,si te rog inca ceva anuleaza te rog teza




Statusuri de prietenie nr.5:

in viata nu exista prieteni adevarati doar FALSI..




Statusuri de prietenie nr.6:

De ce sa-mi iau gagic my mic dekt mine?!la ce bun..?sa-l iau ....sa-l cresc si sa mi-l F**A altele...my bine nu!!




Statusuri de prietenie nr.7:

stam p margine de drum javrele sa omoram, le furam fularele si le rupem cozile




Statusuri de prietenie nr.8:

sunt o mik finetze invidiata de multe zdremte




Statusuri de prietenie nr.9:

If you see me, don't touch me,

If you touch me, don't kiss me,

If you kiss me, don't f*ck me,

If you f*ck me, don't stop




Statusuri de prietenie nr.10:

hei fetit,... te cam roade invidia




Statusuri de prietenie nr.11:

La fetele-astea de-acu' cu studii,....masterate,

Nu merge doar sa te dai smecher, frate!

Chiar tre' sa fii.....!




Statusuri de prietenie nr.12:

.ʇuǝɯɯoɔ pıdnʇs




Statusuri de prietenie nr.13:

Sa fi fost de vina o aliniere nefasta a planetelor,.... sa fi fost aiureala din capul meu,.....da' cum draq m-am putut indragosti de tine?




Statusuri de prietenie nr.14:

You put the lime in the coconut and drink the article up




Statusuri de prietenie nr.15:

Cand eram mic credeam ca faima si banii ma vor face fericit ..acum ca am crescut .. am realizat ca asa este!




Statusuri de prietenie nr.16:

sts mai misto ca al meu nu exista in toata lumea prostilor si proastelor




Statusuri de prietenie nr.17:

vrei sex,... du-te la curve.... dak nu ai bani, du-te la munca!!!




Statusuri de prietenie nr.18:

Dati-mi un V,

Dati-mi un O,

Dati-mi un T!

Dati-mi un VOT!




Statusuri de prietenie nr.19:

DuLcE SaU aMaRa rAmAn MeReU.....ORIGINALA!!:*:x




Statusuri de prietenie nr.20:

Sa nu te superi k te mai port in gand,....asha, din cand in cand!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu