Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

De cate ori vad visele cum se sfarsesc.....de atatea ori ma ambitionez sa reusesc!




Statusuri tpu nr.2:

O fii ea regula de ...platina sa iubeºti, ca ti se va întoarce,... dar CE?

....K si palmele se întorc peste figuri.




Statusuri tpu nr.3:

ochy albaastry cn are sunt placutzy din departare durerosy la despartyre




Statusuri tpu nr.4:

M-am trezit luni si m-am gandit marti sa ma duc miercuri la scoala dar... cand am vazut joi ca vine ziua de vineri m-am gandit: sambata tot e zi libera si ce sa caut eu duminica la scoala?




Statusuri tpu nr.5:

sunt o mycaaaa finetzee.............invidiata de multe zdrentzeeee




Statusuri tpu nr.6:

Sunt nebun(a) ca si prietenii mei de pe strada,....am cu cine semana dak ma gandesc asa...




Statusuri tpu nr.7:

Simti k iubesti, simti k doresti

Esti linistit atunci kand esty iubit,

Esty fericit kand esty dorit

Si ceea ce lipseste, un cantec se numeste...



Un cantec de iubire care sa-tzi aduk fericire

Si pe care ascultandu-l te opresti redandu-l:X

Gandul iti va zbura departe...

Noaptea nu mai e asa aproape....



Cu aceste versuri

Versuri ale poeziei

Doresc sa va impartasesc gandurile mele

Care fac parte din momente ale vietii mele

Sunt adevarate si cred k asta le va sp pe toate!




Statusuri tpu nr.8:

vesnic te agiti,...

c-ar trebui sa schimbi masina,

ca n-ai luat cadou de ziua lu' fina,

ca n-ai facut deja rezervare pentru revelion,

si-o sa te coste mai mult biletele de avion...

cand de fapt.....

singurul lucru obligatoriu în viata asta e sa mori,...

in rest nimic nu-i „musai”!!!




Statusuri tpu nr.9:

daca ne iubeste ok,

daca ne barfeste facem ceva pe ei

mersi, va pup claudya




Statusuri tpu nr.10:

Bula se duce la un concurs de atletism si nedumerit il intreaba pe taica'su: -Tata, care din ei o sa ia locul intai? Taica'su ii zice:

-Doar unul singur, Bula!

-Dar dak ia premiul doar unul, dc alearga si ceilalti?

PROPUS de PuRcArEa GaBrYeL Prahova homoraciu




Statusuri tpu nr.11:

Sanatate si virtute, s-avem bani, s-avem ce ........... bea




Statusuri tpu nr.12:

Ce nu te omoara, te intareste,....deci oricum,....e de bine!




Statusuri tpu nr.13:

Te iubesk in stil Armani

K sa moara totzi dujmanii...

K iubirea mea-i da firma,

Nu-i un kitch ce-acum s-afirma!




Statusuri tpu nr.14:

Viatza bate campii.....shi recuperatorii la usha!




Statusuri tpu nr.15:

te iubesc,... asa zici mereu dar ma urasti




Statusuri tpu nr.16:

bula era pe moarte... si moartea zicea: -bula da-te joss !! ........




Statusuri tpu nr.17:

de cate ori,...iubito?

(shi te dadeai o pudica)

te-am prins cu altu'

..... in persoana fizica




Statusuri tpu nr.18:

nu lucrez in lunile mai si august,nici in lunile care se termina cu e (by GaGa)




Statusuri tpu nr.19:

- Ce fapte bune ati facut in vacanta? intreaba diriginta.

- Eu am salvat o fata de la viol, se lauda Bula.

- Bravo tie. Cum ai reusit?

- Am convins-o…




Statusuri tpu nr.20:

un sarut,....

adesea nu-i ce-ai fii crezut:

caci "cei lasi ucid cu sarutari,

iar cei viteji,...cu spada!"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu