Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

Cine are euroi,in buzunar,nu in gand...

Duce-o viata de vis,...aici,...nush' daca si-n mormant!




Statusuri haioase nr.2:

excesul de vise dauneaza grav realitatii




Statusuri haioase nr.3:

Guvernele asigura de obicei slujbe pentru someri pe perioadele de criza ......slujbe oficiate de preoti, episcopi......




Statusuri haioase nr.4:

ete **,.... vb lumea




Statusuri haioase nr.5:

Prezint realitatea exact asa cum este ea,

Divertisment pentru tine, mod de viata pentru mine



Parfumul meu in bluza ta sh stilul meu in mintea ta,vei cauta PRIVIREA MEA in fiecare EA din viata ta



Ai crezut ca faci ce vrei

Dar ai scazut in ochii mei

Daca te purtai discret

Te consideram destept



Nu stau in atentia ta

Ca are cine sa ma bage in seama! Paharele sus,

Sampania sa curga

Respect pentru fetele

Care Au stiut sa faca

Fraierii sa planga!



Diamantul? nu defineste STRALUCIREA!si chiar nu am nevoie de un Rolex ca sa stiu cat e ceasul,sa nu uitam ca exista oameni atat de saraci incat nu au nimic altceva decat bani!




Statusuri haioase nr.6:

Gandesc,..... deci exist. Oare,....toata lumea care exista gandeste?




Statusuri haioase nr.7:

Nu plange,... nu incerca sa ma impresionezi cu lacrimile tale.........si oricum is prea sarate k sa fie pure!!!




Statusuri haioase nr.8:

acum k v-am lasat in urma.....va scoatetzi...cik:

" asha-i ...k nu tot timpu-tzi iese"

numai k mie demuuuult a inceput

de voi sa nu-mi mai pese...




Statusuri haioase nr.9:

Ce fak eu?

Numa' de bine!

Stau, ...stau shi privesk la tine...




Statusuri haioase nr.10:

Vara,....caldura,....se-ntalnesc doi vechi prieteni:

- Hai la o bere !

- De când s-a mutat soacra-mea la mine, nu mai beau !

- De ce ?!

- N-am chef s-o mai văd si-n dublu exemplar..




Statusuri haioase nr.11:

Lipsita total de bune maniere,....chiar EU-S...nu, nu-i doar o parere!

;))))




Statusuri haioase nr.12:

asta este...viata nu e o poveste...nu plange ci zambeste...caci acolo sus cineva te iubeste




Statusuri haioase nr.13:

seamana, dar nu rasare:))...




Statusuri haioase nr.14:

esti fitos, esti tare,......

fa-i pe ceilalti sa te vada ca pe un shmecher

sa-tzi dea valoare




Statusuri haioase nr.15:

Pe unde vei merge, pe unde vei calca, sa-ți aduci aminte de prietena :Xx




Statusuri haioase nr.16:

brb beau rachiu bolnav




Statusuri haioase nr.17:

Cool! That's a clever way of looking at it!




Statusuri haioase nr.18:

Unde'i unu nu'I putere La ButOiu plin Cu bere, unde's 2 putereA cresTe shi butoi'U se GolesTe..




Statusuri haioase nr.19:

Vrei bani?Banii n-o sa cada din cer!Vrei prieteni?Invata sa vorbesti sincer!Vrei respect?Invata sa respecti,sa oferi!Trebuie sa meriti tot ce ai!Sa castigi nu sa ceri!




Statusuri haioase nr.20:

DND !!! prind muste...bazai?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu