Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

Care este diferentza dintre o blonda sh un bec??? becul se arde doar o data k blonda nu se stie nici odata....:P




Statusuri pentru facebook nr.2:

4




Statusuri pentru facebook nr.3:

Am status dar......nu vreau sa-l zic.




Statusuri pentru facebook nr.4:

De ce cand eu ku ei n-am nici o treaba

Atata lume se intreaba,

Ce am de gand ku mine, cu viitorul meu,

K-i vai de mine, ...k am ajuns un derbedeu...




Statusuri pentru facebook nr.5:

m-4m N4scUt D3st3pT 2coAla m-4 t4mpIt

by M3ddY




Statusuri pentru facebook nr.6:

buzele tale,doua petale,

cand le sarut ma topesc pe picioare

mi-ai pus in suflet dragoste mare:X

si nemuritoare...;)




Statusuri pentru facebook nr.7:

ori pe spatele magarului.....

ori pe greseala adversarului...




Statusuri pentru facebook nr.8:

iubi cand intri da-ti 6 pumni si iesi!!! ;)




Statusuri pentru facebook nr.9:

o lume minunata in care vei gasii numai *******!!=prostii chestii!!DND n-am chef de bancuri funy am chef de alceva:)):)):)):)):))didilutza




Statusuri pentru facebook nr.10:

FoAiE vErDe SoLzI dE pEsTe, dEsTePt cel Ce Nu VorbEsTe




Statusuri pentru facebook nr.11:

tu ai bani,.....iar eu am fytze...




Statusuri pentru facebook nr.12:

ce fac tiganii prima data cand isi cumpara calculator????

cauta in recycle bin....=))





tot_euu_sebby




Statusuri pentru facebook nr.13:

Dc se dau oltenii.. cu roaba prin beci?...Ca sa zika ca-i metrou:))).. vot plz




Statusuri pentru facebook nr.14:

Deschide ockii, frate,

K de tzi-o iei,...

Nu shtii de unde vine:

De la prieteni, de la fetize bosumflate...




Statusuri pentru facebook nr.15:

CE ESTE PUMNUL?....pumnul este partea de vorbire care iti muta maxilarul dint-o parte in alta,si iti pune intrebarea MAI VREI?....




Statusuri pentru facebook nr.16:

sunt inocent,...doar k m-am ascuns intr-un hotz de inimi...




Statusuri pentru facebook nr.17:

sunt baiat top model si arat intr-un mare fel si cand vreau sa-mi arat talentu dobor tot clasamentu (se stie ):))




Statusuri pentru facebook nr.18:

e prost acela care zice ca-i prost in fata la prosti




Statusuri pentru facebook nr.19:

tanara,frumoasa,nu beau alcool,nu fumez,posedu bmw decapotabil!si o vila cu 10 camere! nu caut nimic.....doar ma laud!!!




Statusuri pentru facebook nr.20:

ce e amuzant e ca in momenthul in care iti dai seama ca citesti k prostu e prea tarziu:)))))) by oricine-l citeste



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu