Statusuri:cool

Statusuri cool nr.1:

banel: Vine

dumy: Cine vine

banel: Moartea dupa tine

banel: Moartea dupa tine




Statusuri cool nr.2:

mi-ai spus sa plec;

inghit in demisec,

shi pe-alta cale trec!




Statusuri cool nr.3:

de la bar si carciuma viu,ma tin de gar ca voi cadea....pe drum,dam o poeyie somnoroase purcele pe la grajd se aduna si se ascund dupa ele,,,,noapte buna!!




Statusuri cool nr.4:

Baiatul periculos (:




Statusuri cool nr.5:

O tzigara, o cafea,

inghitzyta-n rytm de manea,....

asta-i viatza mea!




Statusuri cool nr.6:

te iubesc!!te ador!!CA PE O ROATA DE TRACTOR!:)))




Statusuri cool nr.7:

Dc esti suparat pe Mn...stii cat te iubesc...si fara tN...nu pot sa traiesc...:x vot plz by Cryss...:X




Statusuri cool nr.8:

eram beat,

te-am confundat,

scuze k te-am inselat...

daaa...nu tu m-ai provocat???




Statusuri cool nr.9:

Mai cauta, ...poate ca bautura nu este raspunsul,............... dar cu siguranta te ajuta sa uiti intrebarea!!!

;)))




Statusuri cool nr.10:

Ce aparitzieeee....! Shi cat ma bucur,

Doamne, ca nu sunt orb !




Statusuri cool nr.11:

~[_E cOrPuL mEu E ViAt mEa.....hAi dUtE-N PaLaRiA MeA:))!!_]!~




Statusuri cool nr.12:

-Du-te tare, vino lent,..... pentru mine n-ai talent!

-Da' de plek lent shi vin tareeee?

-......Pentru mine n-ai valoare!!!




Statusuri cool nr.13:

Nu vreau nici un destin sa ma lege,

Sa fiu un prizonier inpropria-mi viata;

Nu accept!...asta-s eu,...intelege!




Statusuri cool nr.14:

Sa scriu un status.....da' lipsa de inspiratie imi da tarcoale,.....deci N-AM STATUS!




Statusuri cool nr.15:

Asa cum cred k bea vampiru' nectar de usturoi,....asa te cred pe tine k-ai baut azi noapte numa' apa plata...!




Statusuri cool nr.16:

toti prostii sa-mi dea BUZZ....prietenii sa-mi dea ctrl-g:)))




Statusuri cool nr.17:

Intr-adevar,.....alcoolul este dusmnul omului, da'........tre' sa ne iubim si dusmanii....




Statusuri cool nr.18:

eu sunt aerul si vantul.............tu esti cerul si pamantul..eu sunt dragostea curata......tu iubire adevarata




Statusuri cool nr.19:

hai sa dam mana cu mana cei cu 4 la romana si cu 2 la geografie da-o'ncolo de chimie, vino frate langa mine si sa copiem vecine, mate chiar nu ne incanta profa-n strune nu ne canta...




Statusuri cool nr.20:

Esti bandajul care-l pun pe rana, cand sangerez la pamant lipsit de orice vlaga.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu