Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Timpul continua sa treaca

Oricat sa`l opresc as vrea

Si continua s-adune

Toata fericirea mea




Statusuri in versuri nr.2:

ViAtA e Ca sI o cUrVa...

Vrei sA fIi vIaTza mEa?




Statusuri in versuri nr.3:

Imi e dor de privirea ta

Pur shi simplu nu o pot uita



Imi e dor de clipele acelea

Imi e dor de cat de bne erea



Eo te iubesk la nebunie

Shi toata lumea stie



Numai thu nu ai stiut

Shi ai plecat cand te iubeam atat de mult



Dce shi aqm dupa atata timp

Ink mai simt cva ptr tne,

Asi vrea k ptr o secunda sa nhu mai fie amintire.

Viatza tziam oferit in dar



Team pretuit k un obiect rar

Bineinteles k mai parasit



Aqm sufletul mew e ranit.:(

Te iubesc neincetat



Chiar dak sufletul din mne ai loat

Te iubesc viatza mea



Orikt de mt ar dura

Eo te voi astepta



Ptr k esti viatsa mea

Shi nhu teash da p nimenea…:(



{by dj ioana}




Statusuri in versuri nr.4:

muzica e viata mea fara ia nu pot trai fara dans nu pot dansa fara inima nu pot iubii!!




Statusuri in versuri nr.5:

Prieteni am cativa... restu sunt doar cunostinte in viatza mea !




Statusuri in versuri nr.6:

stiu k nu fac bn k te sun mereu... nu ma pot abtine mor de doru'tau... da mi makr un semn vreau sa stiu de u... in genunchi te rog nu fugii de mn .... =(((




Statusuri in versuri nr.7:

faine nici nu leam vazut macar :))




Statusuri in versuri nr.8:

invata sa iubesti knd inima ti-e franta... invata sa iubesti knd mintea ti-e pierduta... sa mergi cu capul sus knd soarta ti-este cruda... sa stii s-ajuti p altii knd nimeni nu te ajuta...




Statusuri in versuri nr.9:

A fost odata k in povesti o relatie,scurta,dar frumoasa,plina de peripeti, aqm totul s-a dus si din cauza mea u azi nu-mi mai vorbesti,ma doare enorm faptul ca exista posibilitatea ca tu sa saruti alta fata asa cum ma sarutai pe mine,dar stiu k nici una nu-ti va fura inima asa cum am facut-o eu:(...as da orice sa mai fim din nou doi=((




Statusuri in versuri nr.10:

te maturizezi km greu...:)) crezi ks mata sa te iert mereu?...




Statusuri in versuri nr.11:

Fitze fitze

capul meu e plin de fitze .........

cand dai de cineva ca mine

cu capul plin de fite

mai bine te-ai gandi daca ai alege

fitoasa.............sau copilaroasa:p




Statusuri in versuri nr.12:

sec:))




Statusuri in versuri nr.13:

[::.....v0rBeLe frum0Se faRa fapThE sUnTh LucrUrI FarA vaL0aRe...[;)]....::]




Statusuri in versuri nr.14:

De ce imi spui ca ma iubesty

Cand u nu sty sa pretuiesti

De ce imi spui ca ai pe altcineva

Cand eu sunt viata taaaaa




Statusuri in versuri nr.15:

Iubeste...uita...iarta E cea mai frumoasa arta ;):P




Statusuri in versuri nr.16:

iubeste ce vezi, iubeste ce crezi,iubeste si lupta k viatza e scurta




Statusuri in versuri nr.17:

Ori si cine ar vrea sa fie si viata ta dar nimeni nu jtie sa zica ce simte si ce frumos ar fi daca toata lumea sar iubi.........dar nu nimeni nu vrea dekt ce iii...cere inima:((




Statusuri in versuri nr.18:

ce-ai facut cu mintea mea ca parca nu mai sunt stapan pe ea ..acum imi vine sa plec intr-un minut te vreau iar aproape ..asta e asta va fi nu am ce sa fac nu am crezut ca pot iubi dar mi-ai pus capac..




Statusuri in versuri nr.19:

Adio fosta mea iubire...akum eshti doar o amintire:(.O amintire ce mult rau imi face,fiindca mult am suferit,dar n\'am ce face!O amintire ce pana la urma am sa o uit...Shi cu dragostea am sa o iau de la\'nceput:X




Statusuri in versuri nr.20:

Da, te iubesc cu-adevarat, Inca n-ai aflat? Asteptam de mult sa-ti spun, Chiar de la Craciun.....pupik dulcik pe botik



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu