Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

nu mi frik nu mi frik de droagostea ta




Statusuri in versuri nr.2:

AzI SuNt JoS N`ArE nImIc.... sTiU cA mAiNe Ma rIdIC... sI oRiCaT aR Fi dE GrEu o sA AjUnG uNdE VrEaU eU.:x:x




Statusuri in versuri nr.3:

Cand m-am apukt de scri...lacrimile m-au cuprins...in batista le shtergeam...shy la tn ma gandeam...




Statusuri in versuri nr.4:

nustiu cei cu mn cred c mam indrag de tn fara s t privesc am inceput s te iubesc....




Statusuri in versuri nr.5:

ochii mei tristi de ingeri,

pe chipul meu durerea o poti citi,

in suflet tin ascuns secretul

nimeni nu-l va stii...

fara tine viata mea e goala

ca o carte fara foi...

te ubex de la cer pana la pamant:((:((:(:((:((

nimeni no sa te ubex mai mult ca mine...

intr-o seara pustie de toamna,cand colinam aleeile pusti,cnd calcam pe frunzele uscate si fara viatza....imi apare in fatza cimitirul,intru in el,in mijlokul cimitirului se afla o statuie de marmura cu Dumnezeu si Iisus,m-am asezat in genunchi si am inceput sa plang....rimelul negru mi se skurgea pe fata,parul imi zbura in vant,lacrimile curgeau in continuu...cineva ma ridica spre cer,cerul negru se deschide si intru intr-o lumina orbitoare.o rochie alba o inlocuieste pe cea neagra,aripi albe le inlocuiesc pe cele negre,o coronita stralucitoare inlocuieste palaria neagra....ma uit speriata in jur....Dumnezeu ma privea bland....sunt inger.... By bAbY doLL ---> sexy_angel_go_back_to_haven




Statusuri in versuri nr.6:

YuByR3a 3sT3 ToTuL P3 Ac3sT PaMaNt, 3sT3 Un S3nTyM3nT NoByL Sy BlAnD, 3sT3 C33A C3-Ty FrAnG3 YnYmA DaR Nu M3rYtA Sa MoRy Pt 3a!!!




Statusuri in versuri nr.7:

triste




Statusuri in versuri nr.8:

aaaaaa




Statusuri in versuri nr.9:

Nu te deranja sa ma deranjezi, ca nu sunt!




Statusuri in versuri nr.10:

foaie verde si-o lalea

a murit bunica'ta




Statusuri in versuri nr.11:

te iubesk dar nu-ti pot spune

ma iubesty dar nu-mi spui

tu spui la altii

" te iubesk"...




Statusuri in versuri nr.12:

Lasa-i pe toti sa vada asta prin statusuri de dragoste, lasa-i sa vada ca te-ai indragostit. Arate-le ca tu o simti, o vezi, o traiesti cu fluturasi si de toate.



Sau daca suferi.... :(



Dar n-o sa suferi! :)




Statusuri in versuri nr.13:

am incercat sa-ti spun k te iubesc

am incercat sa-ti dovedesc

dar nu ma crezi

si ce mai vrei sa fac

asa cum si tu vezi

incerc sa-ti fiu p plac




Statusuri in versuri nr.14:

ai crezut k te-am iubit..dar nu a fost aja...am stat cu tn..pt a ma apropia de el...




Statusuri in versuri nr.15:

dak as fi o porumbitza

as iubi un porumbel

dar ew sunt o etiza

sh iubesk un baietzel !!! :*:*:*By D33@:*:*:*




Statusuri in versuri nr.16:

de ce oare trebuie sa ne despartim daca noi zikem k ne iubim?




Statusuri in versuri nr.17:

pe malul marii negre statea un pescaru￿
CINE-A SCRIS STATUSU-ACUM,

ĂLA N-A FOST OM NEBUN ,

ĂLA ADEVĂR GRĂIEȘTE :

SĂ-L VOTAZE CIN' CITEȘTE !




Statusuri in versuri nr.18:

Trăieşte clipa unică

Ce n-ai s-o mai găseşti,

Treci peste orice replică

Şi adversarul păcăleşti.



Trăieşte clipa astăzi

Că mâine nu se ştie,

În inimă să porţi,

Cupa cu apă vie.



Trăieşte clipa dată

De bunul Dumnezeu,

Sperând ca niciodată

Să nu-ţi fie mai rău.



Trăieşte clipa ce surâde

Şi fericire-ţi poate da,

În al vieţii joc te prinde

Uită ce-i în urma ta.



Trăieşte clipele intens

Chiar când nu eşti înţeles,

Curajos, dar visător,

Găseşti pasul următor.




Statusuri in versuri nr.19:

Trandafirul se cunoaste

Dupa floare sh miros

Dar eu te cunosc p tn

Dupa chipul tau frumos...




Statusuri in versuri nr.20:

Un carbune aprins

E usor de stins

O dragoste adevarata

Nu se stinge niciodata :X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu