Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

Manelistu are freze shukare.. Rockerul are paru lung si nespalat




Statusuri haioase nr.2:

Ce mai faci ma?Ma c*c




Statusuri haioase nr.3:

Team cunoscut in cinitir aveai pe piept un trandafir team sarutat pe maxilar tu mai muscat involumtar aveai un viermisor si in spate un topor semnat MOARTEA MORTILOT dacafaci misto de mine fac un loc so pentru tine




Statusuri haioase nr.4:

Colo sus in cimitir

Joca noaptea morti in sir

Daca ai ceva cu mine

Am un loc si pentr tine

Eu vampir si tu dracula

Eu beau vin si tu sugi..p**a:)))




Statusuri haioase nr.5:

te sarut in stil fizos in sistem periculor




Statusuri haioase nr.6:

Am cel mai mijto sts :))




Statusuri haioase nr.7:

1,2,3,4,5... mooaaaaaaaa cati prosti imi citesc statu-sul




Statusuri haioase nr.8:

Sunt un ingerash nebun

Cand zamesc eu iese fum

Sunt retzeaua tineretzii

Dar sy fiika frumusetzii



Sunt fitzoasa cat se poate

Tupeista pa`n la moarte

Indragitha sy stylata

Astay fata adevarata:>:>:>




Statusuri haioase nr.9:

Daca ti se va face vreodata dor de mn sa sti k u m-ai lasat sa plek




Statusuri haioase nr.10:

Sunt sigura k oriqm nu ma kunosty prea mooolt sh de aia imi vine sa te schuyp,judeci un nekunoscut.Date-n mortzy matii uh nu esty D-zeu,nu ai umblat q mn sa stii cn sunt eu...[;)]




Statusuri haioase nr.11:

draga mea bunica

neagra si parlita

iti trimit din departare

un sicriu sio lumanare




Statusuri haioase nr.12:

as face dar na-m cu cine ...as face-o cu tine....pt ca te iubesc.......si te doresc........DUTE DRACU CA GLUMESC=)))




Statusuri haioase nr.13:

[:*]..SunTeM fEte AlinTAte...[:P]..Pe bAietI Ii DaM pe SPatE..~~[:*]..SunTeM FeTe FruMuSeLE...~....faRa FiTzE sH`..[]REbeLE




Statusuri haioase nr.14:

culmea cutremurului: sa urci cu liftul si sa cobori cu apartamentul:))




Statusuri haioase nr.15:

noi fakem scoala doar o data pe an...si in ziua aia pica duminica:))




Statusuri haioase nr.16:

Cand iti dai seama ca a trecut timpu a trecut timpu de Citit..




Statusuri haioase nr.17:

sapca-n cap tigara-n gura stau pe mess ma doare-n pula




Statusuri haioase nr.18:

taci dreq nu fi prost




Statusuri haioase nr.19:

eu este almanahe :)) loading ....




Statusuri haioase nr.20:

Si o strangi la pieptul tau ca acum ceva timp si nu ai renunta la ea pentru nimic la schimb.La fel cum a fost odata doar o joaca,acum o iei in serios, nu vrei s-o mai pierzi vreodata:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu