Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

dnd daca ma deranjezi chem jandarmeria




Statusuri pentru facebook nr.2:

Ti-am trimis din departare un sicriu si-o lumanare




Statusuri pentru facebook nr.3:

fOAIE veRde si un peste uite PROSTU cum citeste




Statusuri pentru facebook nr.4:

sugeon baie tsineon piept pt mine nai talent




Statusuri pentru facebook nr.5:

Nu am dubii cà am meritat dusmanii mei, dar nu sunt sigurà cà am meritat prietenii mei...




Statusuri pentru facebook nr.6:

CaNd VeI vEdEa Ca Eu Am RaSaRiT......TiNe MiNtE uN sInGuR luCrU...PrImA sTeA sUnT Eu a2-A EsTi tUh IaR A3-a e mAtA




Statusuri pentru facebook nr.7:

Taciiiiiii!!Ca faci LAG




Statusuri pentru facebook nr.8:

Foiae verde de liliac profu e aurolac!




Statusuri pentru facebook nr.9:

iubeste ,tradeaza , si uaste asta-i viata!




Statusuri pentru facebook nr.10:

Thu Esti Neagra`n Cheru Gurii....Cha Magaru`n Kapu Pulii :))




Statusuri pentru facebook nr.11:

dintii tai sunt de un galben orbitor si la o mare distanta unu fata de celalalt




Statusuri pentru facebook nr.12:

te-ai nascut original nu muri o copie




Statusuri pentru facebook nr.13:

esti mandru ce esti nu cum arati adik....un caine




Statusuri pentru facebook nr.14:

ai atatea corbe si eu niceo frana.




Statusuri pentru facebook nr.15:

sunt fetita rasfatata si de lume adorata (by symo)




Statusuri pentru facebook nr.16:

sex sex shi numai sex:D:D:D:D:D




Statusuri pentru facebook nr.17:

Sunt nebun si viata imi place,asta-s si n-ai ce-mi face




Statusuri pentru facebook nr.18:

te iubesc te ador ca pe un pui de curca chior




Statusuri pentru facebook nr.19:

Ne`am indragostit ca dracu... Tu de mine... Eu de altu`..:)) ;;)




Statusuri pentru facebook nr.20:

Azi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca. Dar a venit mai devreme. L-am intrebat de ce. A zambit si mi-a spus ca un inger nu pazeste alt inger! “



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu