Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

FOAIE VERDE SOS DE PESTE..PROST O FI CN CITESTE:))




Statusuri tpu nr.2:

daca asi fi un fluture mik masi ascunde intr-un plik iar cand plicu sar fi rupt asi fi iesit sa te sarut by cory




Statusuri tpu nr.3:

Fetele imi bat in geam.. si n-aud !am termopan:X




Statusuri tpu nr.4:

de pe luna suntem toti sih nu prea purtam chilotzi




Statusuri tpu nr.5:

tic-tac uitate la ceas cat mai functioneaza ...ia viatza de coada si calc-o pe cap cat mai ai timp ... intro- zi ceasul se opreste;) by djsergio ...




Statusuri tpu nr.6:

bah carei faza ce te uiti asa mah ita la el/ea




Statusuri tpu nr.7:

catelus cu paru'cretz fura ratza din cotet .eu la-m prins cu rata in gura iam tras un sut in s..a




Statusuri tpu nr.8:

Stiu cand sa plang si sa fiu suparata ,stiu cand sa rad si sa fiu bucuroasa da nu in ultimul rand sa stiu sa apar in fata ta cea mai criminala fata;)




Statusuri tpu nr.9:

ce de treaba e colegutza mea draga




Statusuri tpu nr.10:

inger ingerasul meu ,da-mi vacanta tot mereu fa din 2 un semestru da din mine un maiestru nota-i mica fa-o mare si absentele sa zboare.si-n tot locul ma-nsoteste si de teze ma fereste ....dak nu esti tocilar da mai departe macar dak scoala e un chin tu da buzz io zic AMIN




Statusuri tpu nr.11:

daca ai jtii ce frig e la mine in casa noaptea cand afara sunt 30 grade.....ai AC?pentru ca am GD[geam deschis]=))




Statusuri tpu nr.12:

eu beau vin si tu freci menta de pe mess




Statusuri tpu nr.13:

bea suc de mere,suc de mere inseamna sanatate,sanatate inseamna sport,sport inseamna faima,faima inseamna bani,bani inseamna femei,femei inseamna dragoste,dragoste inseamna SIDA,SIDA inseamna moarte...deci numai bea suc de mere




Statusuri tpu nr.14:

[]~_du-te tare vin-o lent pt mn n-ai talent[]~~~__du-te lent si vin-o tare pt mn n-oi valoare~~!!![]:P}:((




Statusuri tpu nr.15:

Incerc sa ma gandesc...cum pot sa ma gandesc....la ce vreau sa ma gandesc:D




Statusuri tpu nr.16:

Buna,buna...vrei sa facem schimb de guma:>?




Statusuri tpu nr.17:

eloo ello si fetitzaa lu`....tati`cu >:D< am bani haine si parfum :X am mi miiii de carduri goale milioane si milioane carduri pline....:X Chanell ma yubeeshtee puma ma dorestee CHRISTIAN DIOR ma adoraaa....`:X am machiajee cat se poatee cardurile lu tata sunt furatee...(*v*)




Statusuri tpu nr.18:

nu mai citi prea mult sts...k-ti vn raw..:-&.asa k hay q dnd...k mie raw de mutra ta:))




Statusuri tpu nr.19:

voi radeti de mine ca sunt unic,eu rad de voi ca sunteti toti la fel....




Statusuri tpu nr.20:

Nu Sunt Singura

In ploaie si vant

Am cea mai buna

Prietena de pe pamant:x



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu