Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

m-a facut mama cocheta si am fitze de vedeta




Statusuri haioase nr.2:

love is a name ...sex is a game ...forget the name and play the game




Statusuri haioase nr.3:

cel mai tare din parcare

cel mai porco on lovare

care vine-ncolo iarna

la pascut si la nevasta

de ce ? i-a placut

la padure si la moara

ia gainile, ii zboara

de mancare ma gaini

si el zburda pe gandiri

isi imagineaza iara

baba cloanta cand mancara

dimineata i dupamiaza

numai : carne lapte oaua branza .....

ca o jardie batrana..




Statusuri haioase nr.4:

T iubesk...pana l doamne,doamne ji-napoi d un infinit d ori...:-*:-x




Statusuri haioase nr.5:

eu sunt negru ca piperul ma iubeste tot cariterul!!!




Statusuri haioase nr.6:

~~[dute lent shi vin-o thare pentru mine nhai valoare]~~




Statusuri haioase nr.7:

.[:x]iubitule daca vRei sa ma intoRc[:x].

.[:x]e ca mine sau deloc[:x].




Statusuri haioase nr.8:

Am o vioara deschisa, o foaie nescrisa, praf de stele pe hainele mele si incerc sa nu uit sa cobor dintre ele.




Statusuri haioase nr.9:

Ai vrea sa fii k mine..

Sa faci tot ce`ti doresti...

Crezi k nu observ qm ma privesti?...

Oare mai crezi in povesti?...

Poate m`ai crezut naiva...

Nu m`ai subestimat....

Dupa tot ce`ai faqt..in ochii mei ai pikt...




Statusuri haioase nr.10:

Urasc omul prost ca mancarea de Post




Statusuri haioase nr.11:

//\\am prea multe defecte in fatza idioatelor care se cred perfecte//\\:)))




Statusuri haioase nr.12:

NUcalcati iarba FUMATI_O




Statusuri haioase nr.13:

merg...pe.gard...ma.tin.de.drum....dau.cu.caini...in.bolovani....si.mah.apar.de.dusmani!...




Statusuri haioase nr.14:

Ea se uita in okii mei dorindu-ji un sarut romantik, eu ma uit in okii ei dorindu-mi sa o f*t salbatik.. =))




Statusuri haioase nr.15:

Musculitza frumushica caut kkt cu experientza (si bani!) :D




Statusuri haioase nr.16:

Suna-tzi iubitul... s-ar putea sa fie cu mine:))




Statusuri haioase nr.17:

imagineaza-tzi ......k n-ai imaginatzie !!!




Statusuri haioase nr.18:

trista-i ziua fara soare si noapte fara cer senin, dar mai trista-i ziua in care dam teza si nu stim...




Statusuri haioase nr.19:

R3alitatea bate platourile de filmare, Viatza`i frumoasa si fara efecte speciale...;X




Statusuri haioase nr.20:

sunt o perfectionista,.... nu risk sa m-apuk de ceva,....dak nu-mi iese perrrrrfekt???



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu