Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur imi revin...




Statusuri tpu nr.2:

Dulce sau Amara,Cuminte sau Vulgara, ESTE o Fiinta RARA si Ramane Originala:P




Statusuri tpu nr.3:

ar trebui sa vezi adevaratele valori... k nu toate pitzipoancele sexy sunt comori




Statusuri tpu nr.4:

Zambeste si ataca,....

K lume-ai rea si te instiga,

Dar tu,... triseaz-o si castiga!




Statusuri tpu nr.5:

stiu ca stii ca stiuca-i stiuca... dar mai stiu ca stiuca-i peste




Statusuri tpu nr.6:

Mi-as dori sa ,.....da' stiti ce?.......Visele nu se impartasesc,....se realizeaza!!!

Bafta sa fie!




Statusuri tpu nr.7:

Daca tot e sezon de nunti,...sa fie una culeasa de pe-acolo:

Doi nuntasi la masa....incep sa discute....si zice unul catre celalalt:

- Asta e cea mai hidoasa mireasa pe care am vazut-o la o nunta!

Celalalt raspunde sec:

- E fata mea!

- Vai, ma scuzati, nu am stiut ca sunteti tatal fetei,...spuse primul jenat.

- Nu sunt tatal, sunt mama!




Statusuri tpu nr.8:

suna-ma,... saruta-ma....doreste-ma si uita-ma!




Statusuri tpu nr.9:

Grija altuia te duce ....

Deseori la cap c-o cruce




Statusuri tpu nr.10:

Crezi ca ma intereseaza,

Ca lumea nu ma agreeaza?!




Statusuri tpu nr.11:

-Mdaa,.... te uitzi la min?....De fapt stiu c-arat bine,...dar catzi ani imi dai?

-Dak as fi judecator ti-as da pe viatza......sa nu te mai vad la fatza..:)):))




Statusuri tpu nr.12:

Taci acolo !...ka-ti pute gura,... spala-te pe dinti si dup'aia vb cu mine ....




Statusuri tpu nr.13:

nu lasa pe maine ce potzi face ieri




Statusuri tpu nr.14:

foaie verde siminoc dnd ca n-am un foc




Statusuri tpu nr.15:

Privirea mea nu sparge gheata, dar pe tne te face bucati :x:x:x!




Statusuri tpu nr.16:

facebook




Statusuri tpu nr.17:

k-i manea, sau k e rok

K e pop sau k-i de jok,......

muzica-i vibratia iubirii..pe-ntelesul fiecarei inimi .




Statusuri tpu nr.18:

dnd nu mai dau autografe ;-)




Statusuri tpu nr.19:

Beau tarie.....k-n apa e plin de microbi...




Statusuri tpu nr.20:

dnd ca va fac negreala de vase



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu