Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

Peste vale vad un brad

Iar la deal te vad pe tine




Statusuri haioase nr.2:

Nu vreau bani, nu vreau profit.

Vreau d'Ali sa fiu iubit




Statusuri haioase nr.3:

Ce faci?

Dc nu ma mai privesti?

Dc lejer imi vorbesti?

Nu ma mai iubesti?




Statusuri haioase nr.4:

Eu te vad ca pe o floare,

Care nu are culoare.

Nu mai are nici parfum.

Cred k le-ai u itat pe dru m.




Statusuri haioase nr.5:

stau la masa, ma gandesk, kat de tare te iubesk




Statusuri haioase nr.6:

te iubescc




Statusuri haioase nr.7:

Oare Dumnezeu este suparat pe mine..?ca te iubesc mai mult ca pe el:X:X:X




Statusuri haioase nr.8:

Cine rade si glumeste sa nu crezi ca te iubeste

Cine pare mai tacut te iubeste si mai mult




Statusuri haioase nr.9:

Astazi sunt 17 ani de cand te-am vazut prima data. Nu mi-as fi imaginat ca dupa atata timp eu inca stau si ma gindesc la tine chiar daca au trecut 14 ani de cand ne-am vazut ultima data. Oricum vreau sa sti ca astazi e 13 iunie, ziua cand ne-am cunoscut si ultima zi cand ne-am vazut. Astazi inchei acest capitol din viata mea; sper ca te voi uita si ca de maine nu vei mai fi in inima mea. Adio, iubirea mea.




Statusuri haioase nr.10:

Imi spui ceva,.... dar nu mai stiu sau nu mai pot,....ori poate nu mai vreau,.... de mult, sa te ascult.




Statusuri haioase nr.11:

Te iubesc la nebunie

Ca pe un tort pe farfurie

Te`as manca cu lingutita

Si ti`as saruta guritza




Statusuri haioase nr.12:

te-as iubi dar nu am cum




Statusuri haioase nr.13:

Ma iubesti sau e un jok? Sa plec sau sa ma intork?




Statusuri haioase nr.14:

Singura prietenie de preţ este cea care s-a născut fără motiv.




Statusuri haioase nr.15:

Am inceput cu-nceputul si.....am sfarshit in bratzele tale. ;)))




Statusuri haioase nr.16:

te iubesk dar u nu stii de ce :x:x:x:x

mult de tot :D:D:D:D




Statusuri haioase nr.17:

dak dragoste nu e facem pana iti iese dragostea pe ochii :)):)):)):)):)):)):)):)):)):)) by oWy




Statusuri haioase nr.18:

bebe.sexy23




Statusuri haioase nr.19:

Ce zici,....

Nivelul de entuziasm si vitalitate e la cote mici?

Iubeste,....e gratis,..si-l ridici!!!




Statusuri haioase nr.20:

Park-a trecut o boare,...

Tzi-am simtzit mirosul

............

Oops,......Eroare!

M-a trezit tel-ul din visare...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu