Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

telefonul suna, suna cand aud o voce sumbra.... ea imi spune ca nu mai esti... dar tu esti cu altcineva,... asa lasa-ma in pacea meah.




Statusuri pentru messenger nr.2:

O stea pt tn a cazut,

ma face un singur om mut,

pt iubirea mea si a ta

in schimb cadea ea

de cate ori privesc in sus

vad steaua aceea in ascuns

vad o raza stralucind

si o inima de argimt

multe stele or mai cadea

dar nici una nu-i asa

care a cazut prima

din iubirea mea si a ta




Statusuri pentru messenger nr.3:

iubeste pe cine te iubeste,... eu iubesc o o persoana, eugen popescu ion, mult si sufar ca o proasta dupa el




Statusuri pentru messenger nr.4:

Te iubesk " Ilie"esti viata mea...(L)




Statusuri pentru messenger nr.5:

acum cateva saptamani niste ochi albastri ma inebuneau dar pt ca a fost fraier m-a pierdut in fata un fost f bun prieten




Statusuri pentru messenger nr.6:

MA-NTREBI UIMITA..."CU CE-AM GRESIT?"

VEZI TU.....

EU te-am iubit, TU ai gresit

Si m-ai tradat ......

Si-acum,....tot eu is vinovat???




Statusuri pentru messenger nr.7:

i love yooou




Statusuri pentru messenger nr.8:

``~Lacrimi in vant~:*

``~Curg pe pamant~

``~Cum ma iubesti tu pe mine`

``~Asa te iubesc si eu pe tne~`:X



Vott pliss:X




Statusuri pentru messenger nr.9:

te iert,...ca nu eshti prima vinovata.....

doar ca-i a nu shtiu cata nebunie....

shi oare cate-or sa mai fie?




Statusuri pentru messenger nr.10:

Ia-ma, viata mea, in brate... bine la inimaa imi face

Daca imi dai si un sarut, ma simt cea mai fericita :)




Statusuri pentru messenger nr.11:

femeilor le plac barbatii tacuti, pt ca au impresia ca le asculta....




Statusuri pentru messenger nr.12:

Multi spun ca sunt saraca,dar cand sunt langa tine ma simt cea mai bogata;multi spun ca nu ma plac,dar cand ma vad langa tine parca sunt cea mai iubita dintre pamanteni:x eu te-am iubit,te iubesc si te voi iubi pt totdeauna...am sa astept dupa tine o eternitate daca e nevoie...




Statusuri pentru messenger nr.13:

iubirea este ca o floare ,...se ofileste de prea mult soare...




Statusuri pentru messenger nr.14:

te iubesk andreea fff mult




Statusuri pentru messenger nr.15:

m-ai inselat, ai fost un bou, acum vrei o a doua sansa,... dar eu prefer sa-ti dau ignorr:))




Statusuri pentru messenger nr.16:

K sa-tzi fie bine,....fii echidistant!.....da-i draq pe totzi!!!




Statusuri pentru messenger nr.17:

Ma numesc Cristian, dar poti sa-mi spui "iubitule"...




Statusuri pentru messenger nr.18:

cel mai frumos lucru in viata asta.....este sa IUBESTI!




Statusuri pentru messenger nr.19:

ma topesc ...ma topesc ...de caldura:X:Xde caldura pe care tu mi-o oferi:Xte iubesc!!!!!!!!!!




Statusuri pentru messenger nr.20:

voi sunteti proaste d 'aia suferiti din dragote!!!!:-):-):-)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu