Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

Exista oare-un loc in univers unde-am putea da timpul inapoi?..........O fi acolo loc shi pentru doi?




Statusuri de iubire nr.2:

Te-am iubit........Te iubesk..........O sa te mai iubesk:X:X




Statusuri de iubire nr.3:

nu iubi un blond

k e vagabond

iubeste un brunet

k e mai destept




Statusuri de iubire nr.4:

pentru baietii cu ochi verzi




Statusuri de iubire nr.5:

niciodata nu alerga dupa autobuz




Statusuri de iubire nr.6:

Doua mere 2 pere , am avut dreptate, vere! ........




Statusuri de iubire nr.7:

TANAR SHI NELINISHTIT,

DREPT UN GARD AM NIMERIT

CU MASHINA LU' BUNICA

K-AM VRUT SA IMI PLIMB GAGICA

..........................

SHI-O SPERIAI PE MITITICA!




Statusuri de iubire nr.8:

Stiu unde stai .... stiu unde locuiesti ...dar un singur lucru nu sh'... daca ma iubesti!




Statusuri de iubire nr.9:

DND imi bag ace in OCHY




Statusuri de iubire nr.10:

Prima dragoste care patrunde in inima este ultima care iese din memorie.




Statusuri de iubire nr.11:

..te..iubesc..sorin, te iubesc din tot sufletul meu...pt tn mi-as da si viata...TE IUBESC!!!!!!!!!!!!!




Statusuri de iubire nr.12:

vreau , sa te mai tin de mana macar odata

sa ma imbib cu parfumul tau care ma imbata

mi-e greu sa vorbesc de tine la trecut ,

oricat de mult rau mi-ai facut, nu pot sa uit.

Incerc sa lupt , dar cel mai greu e ...

cand lupti cu tine insa nu-ti poti

By EmOkYdA




Statusuri de iubire nr.13:

am prins un inamik cu numele pupic,

ti-l trimit rapid ca e mik si timid,

e mort dupa buzele tale,

dak nu te saruta....moare.........




Statusuri de iubire nr.14:

Te iubesc.. am scris pe zapada... dar razele soarelui vor sterge aceste cuvinte.. Te iubesc am scris pe plaja... dar un val obraznic... va lua cu el in adancuri aceste 2 cuv... ESTE SCRIS TE IUBESC IN INIMA MEA SI DE ACOLO NIMENI NICIODATA, NICIODATA NU VA PUTEA SA LE STEARGA... pentru ca te iubesc.. si o sa te iubesc cat voi exista




Statusuri de iubire nr.15:

te iubesc mult a.....




Statusuri de iubire nr.16:

Pana la urma, ce e bun nu se lasa pierdut!




Statusuri de iubire nr.17:

Voi inceta sa te iubesc ...doar atunci cand un pictor surd va reusii sa picteze suntetul unei petale de trandafir in caderea ei in oceanul de cristal...sau..poate nici atunci...




Statusuri de iubire nr.18:

plangi ca te-a ranit...plangi k te doare....dar razi, k o sa ii para mai tarziu...




Statusuri de iubire nr.19:

O femeie poate să ierte orice, în afară de faptul să nu-ţi pese de ea.




Statusuri de iubire nr.20:

e greu cand iubesti pe cineva care nu e pentru tine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu