Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

As vrea sa fiu iertata

Sa mor cu inima impacat

Oare am gresit si eu\'

Si mai tarziu o sa-mi para rau?!

Platim pentru faptele nostre

Ce odata au fost frumoase

Varsam lacrimi amre

Pentru ceva ce ne doare

Ne distrugem treptat

Apar regrete de neuitat

Apoi singuri ne protejam

De raul ce tot noi il furam

Ne mintim fara sens

Vorbim fara pik de inteles

Ne juram pe ce avem mai sfant

Dar nu ne incredem in cuvant

Ne stapanim pe noi insine

Ne distrugem singuri visele

Profitam de palacerile trupesti

Si-apoi regreti cat traisti

Ne obligam se vedem

Doar ceea ce noi vrem

Parca suntem orbiti

Si de ura inebuniti




Statusuri in versuri nr.2:

Cand eo visam,..alene,..la un sejur

Pe Coasta de Azur...

Tu, m-ai luat la plimbare cu tractoru'...

Sa iti admir ogoru'

VOT PLZ:X




Statusuri in versuri nr.3:

knd vara va veni si cu tine eu voi fi... prin apa ne vom juk... valurile ne vor purta... si pe nisipul fierbinte iubire eterna ne vom jura.




Statusuri in versuri nr.4:

Ai sa regreti cand n-oi mai fii

Si ai sa plangi in fiecare zi

Sa nu ma chemi nu v-oi veni

Regretele sunt prea tarzii



Am pierdut a ta iubire

Te`am pierdut de tot stiu bine

Ochii tai stiu au plans intr`una

Insa tie`ti` e totuna




Statusuri in versuri nr.5:

O raza d soare o singura scapare si un raspuns care ma doare

Tu nu ma iubesti p mne ci ti doar l tne

Pe zi c trece te ?inegresti?

Si parka am sa vad ca am parasesti

Pt o ea anume care este fara renume

O fata singura frumoasa si paote mult mai ridicata

Pe cand ios doar o ?sluta? urata care o manevrezi qm vr...

Fara sa mai bei si te duci l femei




Statusuri in versuri nr.6:

Nu plange ca s-aterminat ci zambeste ca s-a intamplat




Statusuri in versuri nr.7:

Inima de fata ,

Nu se vinde niciodata .

Iar inima unui baiat,

Te lasa tot timpul tradat.

Iti spune ca te iubeste

Iar pe la spate te barfeste.

Iubeste insa, fa-o omeneste ,

Ca persoana tradata ,

Nu te iarta nicioadata! (propriile versuri...cum va plac?)




Statusuri in versuri nr.8:

tu il iubesti dar prostul nu-si da seama




Statusuri in versuri nr.9:

Stay With Me

Don't Fall Asleep To Soon

The Angels Can Wait

... For A Moment !




Statusuri in versuri nr.10:

viatza-n alb si negru

atunci cand u zambesti

si-atunci cand lacrimi curg

si nu potzi sa le opresti



acum cacand fericit u esti

si zambetu-i pe buze,

acum cu lacrimile-n ochi

si inima se frange



asa este mereu si-asa

se intampla in viatza

acum esti fericit si acum

ramai fara sperantza...




Statusuri in versuri nr.11:

Din 10 prieteni 5 sunt falsi si daca apare o problema inca 3 fac pasi....




Statusuri in versuri nr.12:

Mihaela,vreau sa-tsi spun ceva,

Tu esti pentru mine o frumoasa stea.

Tu stralucesti ca o luna,un soare,

Si eu iti doresc o iubire mare!



Tu esti ingerasul meu,

Copilas de Dumnezeu.

Tu esti floricica mea,

Si eu albinuta ta.



Da daca mor azi s-au maine,

Sa stii cine a scris pentru tine.

Vally un baiat foarte rau,

Sa stii ca te voi iubi mereu!!




Statusuri in versuri nr.13:

“!! ? || Chiar` DaCaa` Ee miCaa` .. .. Nu Te juCa Cu Eaa` ..`!! PenTrUu` k mereU` a StiuT` .. Shi StiEe Ce vreA``!:




Statusuri in versuri nr.14:

Toate is frumoase

Da ca dragostea nimic




Statusuri in versuri nr.15:

Cum trec minutele in sir,

Crede`ma k eu nu stiu!

De vor trece sute mii,

Eu mereu te voi iubi!




Statusuri in versuri nr.16:

Turn the lights down low

take it off let me show

My love for you Insatiable




Statusuri in versuri nr.17:

Plange inima in mine, nu mai pot de dor

Toti in jurul meu imi fac rau usor ... fara tine

Nu mai esti aici sa ma protejezi

De toti oamenii rai ... cat de usor cedezi ...

Mi`e dor de tine ...




Statusuri in versuri nr.18:

Mereu am crezut ca ti-ai batut joc de mine

Si ca ti-a pasat doar de tine,

Mereu am crezut ca nu-ti va fi dor de mine

Si ca o sa fie altele ce durerea o sa-ti aline

Dar m-am inselat atat de tare,

Iar pe tine te doare asa tare

Pentru ca tu ma iubeai

Si din iubire ma raneai




Statusuri in versuri nr.19:

Stau pe scaun si citesc, tot la tne ma gandesc

Si gandindu-ma la tne

S-a rupt scaunul cu mne




Statusuri in versuri nr.20:

o ultima lacrima curge acum

voi incerca sa aleg doar drumul cel bun

voi incerca sa uit tot ce odata a fost

amintirile acum raman fara rost!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu