Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

iasi afara javra ordinara




Statusuri in versuri nr.2:

____De ce spui mereu k ma iubejty?

____Pe cand eu imi dau seama k u doar glumejty



****Acum eu imi dau seama k am pierdut timpul degeaba

****Pana mi'am dat seama care'i treaba




Statusuri in versuri nr.3:

Am visat ce nu mi-a fost permis,

Am trait visul interzis,

Acum platesc...pacatul comis.




Statusuri in versuri nr.4:

Astazi fiind o zi frumoasa

M`am gandit sa`ti trag o plasa

Nu e plasa de prins peste

Ci`i prost cine citeste

Nu`i plasa de pescuit

Ii plasa de pacalit

Si asta fiind:

De aici din departare

Iti trimit o ultima scrisoare

Si ca drept ca te iubesc

Drept in cap ti le trantesc

Si ti`as pune o`ntrebare

Nu cumva esti de vanzare?

Te invit maine in birou

Sa`ti dau diploma de BOU

Esti simpatic n`am ce spune

Nimeni nu`i ca tine`n lume








Statusuri in versuri nr.5:

Ma intreb ce se intampla cu mine

Nu-s atent, numai la tine ma gandesc

N-am rabdare sa mai astept

Cat am visat acest moment.




Statusuri in versuri nr.6:

AVETZI grija fetelor ca-n iubire nui usor... Baietii va smecheresc... Sa obtina ce-si doresc... Ca baiatul stie cum sa te ia ... Pana ii dai tot ce vrea... Te'nvatza sa faci nebunii, si-ti arata ce nu stii!




Statusuri in versuri nr.7:

ASI VREA SA STII CANDVA KA EU SUNT UTZA, SHI SUNT YUBITA TA,... SHI TE-AM YUBYT CANDVA...




Statusuri in versuri nr.8:

De-as fi un fluture mic,

M-as ascunde intr-un plic,

Iar cand plicul s-ar fi rupt

As iesi sa te sarut




Statusuri in versuri nr.9:

ma intorc in timp de atatea ori...cand eram noi doi ..dak stiu k ai uitat de noi,...ce trist e totul fara tine :( cand nu esti aici :( in gandul meu amintiri ma fac sa zbier...,ma fac sa sper...Mai am o singura intrebare :OARE uh stii kum doare ? Cand te privesk mereu ...oare uh esti sau mi se pare, oriunde vad chipul tau...oare uh stii kum doare k nu esti in inima mea ...in sufletul meu...cel mai bn spus in corpul meu ....e greu fara tine foarte greu te roggg...crede-ma ...!




Statusuri in versuri nr.10:

mijto tare :*:**:




Statusuri in versuri nr.11:

invatati cat mai mult si asa cresteti mai mari, nu in inaltime,... da la minte




Statusuri in versuri nr.12:

Floare verde si-o lalea, mi se rupe salteaua,....dupa dumneata

:))=))))




Statusuri in versuri nr.13:

Desi atunci imi tot spuneai ca ma iubesti

Ca far'de mine nu poti sa traiesti

Ca fara de iubirea mea

Tu singur nu poti rezista.

Ca daca vreodata ne vom desparti

Mereu la mine te-oi gandi...

Dar azi cu tot ce-ai spus atunci

Cu tot cu-amintirile dulci

Am ramas in minte.

Te vad zambind si plin de fericire

Nu mi-ai lasat decat o amintire.........

AMINTIREA ACELOR CLIPE DULCI.




Statusuri in versuri nr.14:

Daca-s fi un cub de gheata

Ti-as aluneca pe fata

Pe buze te-as saruta

As pica in bluza ta

As ajunge la buric....

Si la naiba m-am topit




Statusuri in versuri nr.15:

Maryeto, vrei o bere?

Nu-mi face nici o plãcere.

Maryeto, vrei cafea?

Nici nu vreau s-aud de ea.

Maryeto, vrei tutun?

Da, un kent kre c-ar fi bun.

Maryeto, ....un sarut???

Ce n-ai spus de la-nceput?

Asta-mi place si mai mult!




Statusuri in versuri nr.16:

Este clar ca te iubesc...sper ca ai inteles.Daca ai banuieli da un scurt BUZZ pe mess




Statusuri in versuri nr.17:

Am inteles ca esti trist, dar cu noi ceilalti ce ai?




Statusuri in versuri nr.18:

vine iarna, vine geru',.... si s-o dus mosu' cu trenu




Statusuri in versuri nr.19:

Sunt si fete ''dezghetate'',

''Full'' de personalitate;

Stiu ce-si doresc de la viata,

Fac ORICE sa fie-n fata !




Statusuri in versuri nr.20:

Balada unei mall-iste



Ești în mall,

Te dai vedetă

Ca balena-n eprubetă,

Și-nvârtești o cheie-n mână

Parcă-i de la limuzină(a mă-tii)

Mai vorbești la telefon

Singură, că n-ai pardon,

Poate-ți cade vreunu-n plasă,

Vreun baștan cu cont și casă!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu