Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Aho, aho, prieten bun...

Care stai pe mess acum...

I-a opreste-te din scris...

Si-asculta ce-am de zis...

Chiar de esti cu DND...

BE RIGHT BACK sau BRB...

Sper sa nu imi dai ignore...

Ca iti spun un plugusor...

N-am intrat sa te stresez...

Am intrat sa iti urez...

La Multi Ani si fericire...

Liste de id-uri pline!......

Sarbatori fericitee!!!!!




Statusuri in versuri nr.2:

o sa vina o zi cand vei spune :

eu sunt pt tne nu pe alta iar eu cu lacrimi in oki iti voi spune:ai fost pt mne acum fii pt alta;)




Statusuri in versuri nr.3:

If you wanna lie to me

You must change the file

Play games be with your jerks

It will be just fine

If you'll ever see yourself

Just the way you are

Don't come back and cry to me

Cause you got to far




Statusuri in versuri nr.4:

......~~***~~......Nu's perfecta dar q fitzZze knd vb sa'ti iei nOtitzZze......~~***~~......




Statusuri in versuri nr.5:

Multe uita omu_n viatza

Multe am uitat si eu,

Dar ca sa te uit pe tine,

E un lucru foarte greu! :*:*








Statusuri in versuri nr.6:

Ai aprut in fata mea

De mana cu ea

Crezi ca nu te puteam uita

Fara sa-mi ranesti inima

La mine nici nu te-ai uitat

Parca ne-am fi certat

Atat regret ca te-am vazut

Si-mi pare rau ca te-am crezut

De mana ea te tine...!

Si tu ai uitat de mine!?

Pe ea acum o saruti

Si tot pe ea in brate o strangi

Fericire eu iti doresc

Nu pot sa te iubesc

Ar insemna sa ma urasc pe mine

Ceea ce nu cred ca e bine

Un secret am luat cu mine

Cand am plecat de langa tine

Ca te-am iubit la nebunie

Acest lucru nimeni nu-l mai sti of iubirea sta




Statusuri in versuri nr.7:

Te pRiVeSk...Shy..

Ma gAndeSk..

[oArE?..]OaRe..

pOoT MAi mooLt

d`aTaT sa IUbEsK?




Statusuri in versuri nr.8:

viata-n alb si negru

atunci cand tu zambesti

si-atunci cand lacrimi curg

si nu poti sa le opresti



acum cand fericit tu esti

si zambetu-i pe buze,

acum cu lacrimile-n ochi

si inima se frange



asa este mereu si-asa

se intampla in viata

acum esti fericit si acum

ramai fara speranta...




Statusuri in versuri nr.9:

Iubeste-ma cand o merit cel mai putzin; atunci am nevoie cel mai mult........




Statusuri in versuri nr.10:

te iubesk

fara tine nu traiesc

de ador

fara tine

simt ca mor




Statusuri in versuri nr.11:

Am Iubit Iubire Pura, Floare Rosie pe Gura Si In InIma Arsura.. In Priviri Zapezi Candide Si\'n Piept Voci Necontenite...




Statusuri in versuri nr.12:

SaRi Ca PoTi Nu Te PrEfAcE Ca Nu-Mi PlAcE:P:)):)):P:-*:*:-*!!!




Statusuri in versuri nr.13:

de dragoste




Statusuri in versuri nr.14:

Pun amintiri pe foaie:X

Park` timpu:!!` s`a oprit

Ranile ma dor:-< , knd ne`am despartit=((

Privirea ta 0 vad@-) in noptile tarzii

..Glasu` tau ma linisteste 8->

Astept sa revii:o3

Te`am iubit:X , tu nu stt kt ma doare :|

Ai plekat :-wuniversu` n0stru moare:((




Statusuri in versuri nr.15:

oana_maili idiul meu




Statusuri in versuri nr.16:

Glumeste in iubire

Dr nu iubi un gluma

Caci cel ce te iubeste

Glumind te parasaste




Statusuri in versuri nr.17:

Te iubesc muuuult,..... te doresc mai muuuuult!......Hai , fa,....k' glumesc!




Statusuri in versuri nr.18:

a fost odata un vis frumos,

un vis frumos cu un baiat si-o fata...

a fost un vis cam dureros,

de te ranesc ma iarta;

a fost un vis nascut in munti,

crescut la o cabana....




Statusuri in versuri nr.19:

Alina-mi alina-mi,alina-mi inima




Statusuri in versuri nr.20:

In tara mea multi locuiesc

Crestini ce o iubesc

Nici un slav,pagan

Nu raman

Decat un simplu roman.

In ea de vrei sa locuiesti

Trebuie sa o ingrijesti

Sa ii fi alaturi

Si sa o iubesti.

E mai simplu sa gandsti

Decat sa locuiesti

Multi ar vrea

Sa locuiasca in tara mea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu