Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Tie nu`tsi pasa daca el isi pierde prietenii pentru tine..Pentr tine nu conteaza daca te iubeste...Vrei doar sa te distrezi si satsi batsi joc de el.




Statusuri in versuri nr.2:

Am dat teza la romana.

De am sa plang o saptamana,

De scris n-am scris nimic,

Si incep sa ma oftic.

De ce eu n-am invatat?

Si cu tine eu am stat?

NUMAI tu esti vinovat,

CA la teza am picat!!!



by Miha yoo the star




Statusuri in versuri nr.3:

doi ochi frumosi ma urmaresc

nu-i pot uita caci ii iubesc

doi ochi frumosi m-au inselat

de-atatea ori, dar i-am iertat



Stiam ca atunci cand imi sopteau

ca ma iubesc,ei ma minteau

dar mi-erau dragi, chiar mincinosi

caci ma priveau doi ochi frumosi




Statusuri in versuri nr.4:

Suntem certati cu viata

Destinul ne-a tinut sedati

Focul ne lumineaza fata

Vantul striga: "Cedati!"



Suntem certati cu viata

Destinul ne-a tinut sedati

Focul ne lumineaza fata

Vantul striga: "Cedati!"

Si nu uitati in timp ce ne priviti ciudat

Ca in locul nostru ati fi fost de mult ingropati

Sa nu uitati.........sa nu uitati.....

Scarbiti de noi de parca va incurcam existenta

Ne spuneti cedati dar ce ne dati sa va lasam in pace

Caci noi suntem lumea reala, voi doar un vis care prosteste, dar place

Si va rosteste numele, si va suporta glumele

Norocul vostru ca Dumnezeu daca nu doarme, tace

Dar va privesc din umbra, soptindu-le: "Fratilor, lasati-i sa calce stramb"

Ca niste fiare asteptand momentul oportun sa atace

Si ce-i mai rau e ca mi-am dorit cateodata sa fiu ca voi

Sa ma numar printre cei perfizi si eroi

Privindu-ma pe mine ca pe un gunoi

Si stii ce-am vazut? Cinstea straluceste

Oricat de mult ar fi ingropata in noroi

Iar voi cu atatea lumini in jur ramaneti falsi si goi

Ramaneti falsi si goi..



VERITASAGA-Certati cu viata...




Statusuri in versuri nr.5:

°[___:___dE CaThE OrY Ma uItH La cEaS De aTaTe oRy rEsPiR InCeT,SiMtH_cUm sE ScUrGe iN MiNe uLtHiMa ClIpHa dE ViAtZa sI AsHy dA OrYcE DiN LoMe , Sa tE VaD AcM In fAtZa ____:___]°




Statusuri in versuri nr.6:

dk vei plk te rog nu m uita k dk ma vei uita tot voi fi in minte ta.....pussy L&A




Statusuri in versuri nr.7:

sunt draguta

uneori shi rea;)

dar shi dulce:X

shi in truna ma gandesc la tn

atunci cand plang:X




Statusuri in versuri nr.8:

merg incet pe culoar si aud soapte...pentru gabori nu conteaza dak esti in pat la noaptee....:X:X




Statusuri in versuri nr.9:

hmm mi'a luat mulllt ani sa scriu versu asta chiar nu intelegi ca am 89 de ani ??? By->> K2..




Statusuri in versuri nr.10:

DoUa VoRbE SpUsE fArA rOsT...

aU sTrIcAt tOt cE a FoSt fRuMoS[;-




Statusuri in versuri nr.11:

sunt cuminte si te fac doar din cuvinte [....] by lavy!!




Statusuri in versuri nr.12:

nu toata lumea are numai fericire...trebuie sa mai aiba si tristete in suflet...:(




Statusuri in versuri nr.13:

Draga, stii ca mi-e dor de tine

Vreau sa fiu cu tine

In seara asta

Dar nu pot iubit-o

Si asta e problema

Fata stii ca mi-e dor de tine

Vreau doar sa te sarut "DE LA ALEX PT ADELINA (I LOVE YOU)"




Statusuri in versuri nr.14:

*-*...:x:x:...LoV3 iS nOt a ReaSon tO cRy...It'S jUsT a ReAson To SMILE!!!...:x:x...*-*




Statusuri in versuri nr.15:

e normal....

e banal...

totul este international....:XX:X:X




Statusuri in versuri nr.16:

Priveste`ma in ochi shi spune`mi ce vezi..Defapt ce poti sa vezi in nishte ochi verzi..Ma vezi pe mine a pasi spre alta lume..Vezi un copil..Vezi copilul din mine..Pe strazi goale parasite ca un suflet de sticla uitat..Un vant ce bate shi`o vreme rece..Acum stiu tot ce`i frumos repede trece ..[:x] by allyna (love rock)




Statusuri in versuri nr.17:

[[[inima-my tresare

cand te vad imi bate ...tare

ochii tai ma cheama

voi veni nu-mi este teama!!!:x...]]]




Statusuri in versuri nr.18:

De-as sti cum sa fac De-ar vrea ochii tai,

Gandul,sa-l impart S-ai vada pe-ai mei

Sa n-ajunga la tine Cum se roaga incet

Caci nu-mi este bine! Sa vii!Ca te astept



De-ar vrea,dorul meu De-ar sti mana mea,

Sa te-ajunga mereu Ca te-ar mangaia..

Sa vezi,ce-am simtit N-ar mai adormi,

Cand TU m-ai ranit! Pana-n zori de zi!



De-ar sti gura mea Si de-ar vrea trupul tau

S-o uite pe-a TA Sa fie langa al meu

Foarte bine ar fi Eu te-as iubi cu foc..

Nu s-ar mai patimi! Pana as muri de TOT!!!




Statusuri in versuri nr.19:

cand iubesti nu ranesti,iar dak ranesti nu mai spune ca iubesti




Statusuri in versuri nr.20:

Frumoasa-i prietenia

Si n-o lasa sa piara

Caci ea a fost si este

Un vis frumos de scoala



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu