Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

mda...ma rog,ork marfa




Statusuri in versuri nr.2:

Esti o umbra, esti o soapta, esti...ceva!

Esti un gand in cautare desprins din fiinta mea,

Esti ceva necunoscut pe care-l stiu pe dinafara

Esti acea parte din mine pe care-o caut iar si iara.



Esti o amintire prafuita dintr-un maine ce-a apus

Esti speranta, esti finalul sau poate un inceput?

Esti ceva ce-am regasit pierzandu-ma pe mine,

Esti mangaierea blanda ce vrea sa ma aline.



Esti dragoste si ura adunate-ntr-o traire

Esti paradisul fermecat, lipsit de stralucire

Si totusi esti un adevar...sau oare...

Esti simplele cuvinte exprimate dintr-o stare?




Statusuri in versuri nr.3:

viata este un film iar noi simpli actori




Statusuri in versuri nr.4:

tot ce spun sunt doar amintiri..tot ce zic..sant dor prosti..dar ce am zs acum nu e nimik..e dragostea adevarata care eu o zic:X




Statusuri in versuri nr.5:

Paharele sus,

Sampania sa curga,

Respect pt fetele care...

Au facut un baiat sa planga .:X .:>




Statusuri in versuri nr.6:

EU cu ce`am gresit k te`am iubit?

Dke singura tu mai lasat?

Aqm oriunde ma uit

Doar pe tine eu te vad

Dke`mi faci asta?

Ai jtiut q t ubsk

Dke`mi faci asta?

Pt tine`as da orice

Dke`mi faci asta?

Nu jtiai k`ami furi sufletul

Dke`mi faci asta?

Ce are aia sh nu am eu

Dke`mi faci asta?

Dke ma bantui mai mereu

EU SI ACUM TOT TE UBSK

CHIAR DKA LA SYS T` DAI

IN FIECARE DIMINEATZA,

EU TE ASTEPTAM,

cu sufletul deschis



Acum,

PE altcineva mi`am gasit

Dupa`cea imd la mine ai venit

NU TE`am iertat

K sa vezi kum e

EU PE DaVYd,

AKUM IL IUBESK

SI el nu crd k m` va parasii

SI q` el,eu voi traii




Statusuri in versuri nr.7:

Te iubesc

stii ca te doresc

dar nu stii ca eu glumesc

:P




Statusuri in versuri nr.8:

Burlacie burlacie negativ la saracie




Statusuri in versuri nr.9:

pentru un sarut tasteaza 1 pentru o imbratisare tasteaza 2 pentru o noapte de neuitat tasteaza 3 iar pentru toate astea ........tasteaza nr meu........dorm




Statusuri in versuri nr.10:

Inger nemuritor

Cu aripi pline de dor

Eu te iubesk

Doar la tine ma gandesk



Kand ma gandesk la tine

Nu mai imi pasa de mine

Ma simt fericita

Pt k sunt iubita



Oare tu est fericit,

K esti asa iubit?

Te iubesk

Si nu pot sa mai traiesk



By:Roxy




Statusuri in versuri nr.11:

ai guritza ca,cafea

ochisori ca perdeaua

buzle sunt asa dulci tu esti frumosa

rau sa nu dau draku vro pedeapsa

ca nici ochi nu mai ai da lasa




Statusuri in versuri nr.12:

are blanita aurie ochii o minunatie:un albastru te orbeste cand il vad ma-nebuneste




Statusuri in versuri nr.13:

Ce lupta spectaculoasa,

Lila si Acsinte-n casa,

Ea cu el sau luat la trante,

In casa la Liana. :)):)):))




Statusuri in versuri nr.14:

DE CE MA MINTI DE CE MA MINTI CAND STIU CA NU TE SPELI PE DINTI INIMA TA DOAR PE MINE MA VREA TU MA PLIMBAI CU ROABA PRIN SAT EU MA UITAM DUPA ALT BARBAT CA TU NU ESTI ARATOS TU ESTI HIDOS




Statusuri in versuri nr.15:

Vreme trece,

Vreme vine,

M`am indragostit d tn,

Nu stiu ce`i cu mn...

Traiesc un vis?

Am castigat un concurs d Miss?

Nu stiu ....

Tot ce stiu este ca,

Te iubesc din ce in ce mai mult.

Vreme trece,

vreme vine,

Eu nu ma despart d tn.

Aceste versuri sunt pt cnv f drag mie....

Aceasta persoana se stie.

I Love you !

Special for you, from your little RA !




Statusuri in versuri nr.16:

Pt u am fost o dat o printesa adevarata Am fite ceti plac tie eo sunt una la 1000.Ca mine nu mai gasestiNuma alta de privestiLa mine te mai gandestiSunt mereu in gandu tauO sa te blestem mereuCe sa iti fac euMai pierdut porti tatuat p buze ultimu meu sarut:(:(




Statusuri in versuri nr.17:

te iubesc spunanduti aceste cuvinte:te iubesc in scris,te iubesc in vis,te iupesc cand esti aproape ,te iubesc cand esti aproape, te voi iubi mereu chiar daca va incarca cineva sa ne desparta pt ca u esti sufletul meu si te voi iubi mereu




Statusuri in versuri nr.18:

sute de pizde ar vrea

sa le indemn ubirea mea

sute de pizde ma pretuies

jo pule eo le daruiesc




Statusuri in versuri nr.19:

Foaie verde castravete

I`am dat headshot prin perete :x

N`a fost cod , a fost bulan .. :)

Si adminu` mi`a dat ban :-j







(By mE ;) )




Statusuri in versuri nr.20:

Ti-am zis sa taci

Nu stii ce faci

Ai uitat de unde ai plecat

Si imi faci mii de draci

Ai uitat cum arata casa ta

Cand te-am adus aici

Erai imbracata din turcia



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu