Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Dana-Am nimik fara tine

STROFA I:

E umpik ciudat cum poate..

Cineva s`alunge taote...

Ploile ce`au curs intr`una

In viatza ta...

E umpik ciudat cum oare..

O secunda fara el te doare..

Shi ajunge sa te`atinga

Sa potzi zbura..

REFREN:

Am nimik...fara tine..

Shi tot ce`i mai frumos in viatza mea...

E doar din vina ta...

Am nimik...fara tine..

Shi tot ce`i mai frumos in viatza mea...

E doar din vina ta..

STROFA II:

E umpik ciudat cum oare..

Fara el ziua n`are culoare..

Shi`ntr`o clipa..Ku un zambet..

Schimba viatza ta..

E umpim ciudat cum poate



Versuri Dana feat Dana - Am nimik fara tine'

de pe http://www.versuri.ro

Cineva sa schimbe`o noapte

Doar in bratze sa te tzina..

Shi potzi visa...

REFREN:

Am nimik...fara tine..

Shi tot ce`i mai frumos in viatza mea...

E doar din vina ta...

Am nimik...fara tine..

Shi tot ce`i mai frumos in viatza mea...

E doar din vina ta..

Fara tine doar furtuni aduk..

Nori de lacrimi fac din flacari scrum...

Shi`tzi spun..

REFREN:

Am nimik...fara tine..

Shi tot ce`i mai frumos in viatza mea...

E doar din vina ta...

Am nimik...fara tine..

Shi tot ce`i mai frumos in viatza mea...

E doar din vina ta..

Am nimik...fara tïneee...:-




Statusuri in versuri nr.2:

foarte tari statusurile astea




Statusuri in versuri nr.3:

POATE SA IASA FOK SHI SOARELE SA ARDA..... DRAGOSTEA NU POATE SA DISPARA

DA DA................................

E AKOLO UNDEVA DA DA

POATE SA KADA LUNA SA SE INEKE IN MARE VIATA SA AIBA O SINGURA CULOARE[.............]




Statusuri in versuri nr.4:

Totul a fost pt tn o glm de ai trait cu mn in minciuna!!!!




Statusuri in versuri nr.5:

Fetelor tucavas gura

Nu va mai jucati cu pula

Ca pula ii periculoasa

Shi va face burta grasa




Statusuri in versuri nr.6:

buna snt eu gandul tau!!!!!!!:)




Statusuri in versuri nr.7:

.dorul de tine ma inspira shi ma invata sa visez departe sa traim cea my frumoasa poveste de iubire..in cea my vanduta carte.:x




Statusuri in versuri nr.8:

Iubeste ,iubeste,

Si bine gandeste

Sa nu spui iubit,

Orikrui tampit:d




Statusuri in versuri nr.9:

te iubesc in stil martina daca vrei ma jur pe mama te doresc in stil rusesc si ma jur de nu te pasesc

te ador in stil guess casa nu te potrivesti si daca nu te inpretenesti pe mare tu sa pasesti




Statusuri in versuri nr.10:

Stau la poarta ta...te voi astepta... de tine nu ma voi lasa...stiu ca-ti este greu..sa stai fara mine mereu...dar knd stiu k te iubesc...pt tine mai traiesc....(de la mn George..pt Cristina viatza mea):X:X:X




Statusuri in versuri nr.11:

Te iubesc sa moara cichi




Statusuri in versuri nr.12:

DnD sunt la gaini da nu ma gasiti cautatima la oua:-b




Statusuri in versuri nr.13:

la sfarsit de drum iti spun ca voi pleca te las in urma eu te-am urat mereu da nu ti-am spus de acea te la sa iti vezi de drum




Statusuri in versuri nr.14:

Ma zapacesc cand aud numele tau

o iau razna rau

Fiindca stiu ca iubire nu exista intre noi

De cand v-ati bagat voi..!!




Statusuri in versuri nr.15:

mie dor de tn de noptile in care ma culcam cu tine draga mea pijama




Statusuri in versuri nr.16:

prietenia e un lucru sfant

nu o vorba spusa in vant

a fii prieten nu e greu

dar dak esti sa fii mereu




Statusuri in versuri nr.17:

chiar dak esty departe uneori...in inima mea vei fi mereu...doar tu ma faci sa zambesc..doar pe tine te iubesc..:x...pt costinel




Statusuri in versuri nr.18:

Pe geamurile de la scoala

Stau adesea si privesc

Si cu ochii plini de lacrimi

Tot la tine ma gandesc




Statusuri in versuri nr.19:

tranadfir galben deschis

te-am iubit si nu ti-am zis

te-am iubit, te-am respectat

tie nici nu ti-a pasat




Statusuri in versuri nr.20:

La vita e bella

Dar cateodata n'ai somn

Si fiecare pata de pe plafon

E-un ocean pe care poti sa pleci

S'ajungi departe



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu