Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

esti frumoasa ca o cioara,ochii tai ma baga in boala, parul tau ca coada vacii cand te vad ma iau toti dracii




Statusuri in versuri nr.2:

Trek zilele.....ma balacesk intr-un amalgam de sentimente,......

Shi-atatea banalitatzi kurente!




Statusuri in versuri nr.3:

yAhooo , Yahoo copii si frati,stati putin si nu tastati, langa mess v-alaturati si prieteni contactati!




Statusuri in versuri nr.4:

cand iti vei aduce aminte de acele frumoase clipe, de vorbele mele dulci, poate atunci ai sa plangi




Statusuri in versuri nr.5:

craciun




Statusuri in versuri nr.6:

sunt frumoase da n-au rima




Statusuri in versuri nr.7:

Sunt Ingerasul Tau, Te Pazesc Oriunde Ai Fii

Sunt Floarea Vietii Tale, As Vrea Sa Fiu Ploaia Ce-ti Picura Pe Trupul Tau Sensibil.

As Vrea Sa Fiu Ursuletul Tau De Plus Sa Ma Strangi In Brate .Sunt Oaspetele Tau La Sarbatoarea Sufletului Tau Si Nici Nu-mi Pasa De Ma Pui Sa Stau In Coltul Sufletului TAU...




Statusuri in versuri nr.8:

Sunt o fata oarecare,

Care are suflet mare

Dependenta eu nu sunt.



Eu invat la disperare,

Scoala este o-ntamplare



By Miha**

Ce suspina-n farmec mare




Statusuri in versuri nr.9:

Decat sa fim dusmani,

Shi sa ne hartuim ca niste caini,

Mai bine sa ne ignoram,

Sa fim k' doi straini !




Statusuri in versuri nr.10:

intr.o noapte am visat k langa tn stateam;

ma gandeam, ma gandeam, j tu nu mai veneai....

te ateptam te asteptam tu la mn te gandeai?




Statusuri in versuri nr.11:

`un inger am in gand ,pentru el voi fi aici`




Statusuri in versuri nr.12:

Singur, fata-n fata cu destinul,

Incerc sa-l impresionez

Doar si-o amane festinul;

Sa-mi mai ingaduie o reexaminare......

Poate-atunci oi lua o nota mai mare .




Statusuri in versuri nr.13:

Am facut prea multe si totusi prea putine! Dar daca am doua fete, pe care mi-o stii mai bine???:-?




Statusuri in versuri nr.14:

Cin' nu munceste sh pleaka,

Seara-n klub k sa petreaca,

Sh-are portofelu plin ,

K-dat din coate putzin ,

Ala este OM cu minte,

De la EL sa luatzi aminte !




Statusuri in versuri nr.15:

te iubescc...si te doresscc...dar ai grija...ca pastrezz...dragostea..intr-un plikk..ca sa nu sti tu nimik




Statusuri in versuri nr.16:

hmmm...dea :))=))




Statusuri in versuri nr.17:

Să fii cinstit ,

E un pas greșit!

Fă o încercare dacă te ții tare!

Duce la pierzare,

Ba chiar la ,,răcoare”!




Statusuri in versuri nr.18:

Mottou`l ei:traieste clipa...tu ca prostu lipa`lipa!




Statusuri in versuri nr.19:

Strofa 1:



O, mama-ti multumesc, Ca m-ai adus pe lume

Iti multumesc ca printre toate tu mi-ai dat cu grij-un nume

M-ai invatat ce-i drept si ce-i corect insa stii bine

Chiar daca ai fi vrut sa fiu mai mult timp langa tine

Asa e viata asta de trei lei din Romania

Mai crud a fost sa stiu ca o sa aflii ironia

Ca tata e predicator si-nvata oamenii la bine

Eu am golanit si acum m-ascund printre suspine

Poate acum imi e rusine de ceea ce am facut

Dar n-am sa uit ca-n sinea ta ai suferit prea mult

Cand ma strigai seara din geam sa intru-n casa

Iar eu in loc sa te ascult..iti dadeam plasa

Si m-ascundeam pe undeva pe-o strada-ntunecata

Tu nu stiai.Ziceai caci comportarea mea este ciudata

Pe strada am crescut mai mult;imi pare rau

Dar datorita tie, nu am picat in hau.





Refren:



O, mama iti multumesc ca existi si pentru mine

si-atunci cand am fost langa tine-am depasit cu bine

Orice obstacole ce mi-au iesit prea brusc in cale

De tine strans de mana, mi s-au parut banale

Nu ai lasat sa vina niciun rau asupra mea

Si cand te suparam ma-nvaluiai cu dragostea

Ce stiu ca numai tu esti in stare s-o degaji

Si-a ta sfintenie mama,se vede din obraji.





Strofa 2:



O singura persoana a fost tot langa mine

Chiar daca mi-a fost rau, chiar daca mi-a fost bine

A fost la capataiul meu cand febra imi crestea

A fost acolo cand plangeam, mi-a dat o acadea

Si m-a facut sa uit de grijile ce ma pandeau

Ma ajutat sa rad si sa zambesc, cand altii injurau

Doar ea si Dumnezeu mai stiu cat s-a mai chinuit

Si-a incercat sa ma-mbuneze insa nu a reusit

Eu am ales totusi sa merg pe calea mea ciudata

Sperand ca am sa reusesc singur vreodata.

Dar cateodata realizez cat e de-adevarat

Ca cinev-a raspuns atunci cand a fost intrebat

Ca nu e dragoste mai mare, decat a unei mame

pentru copilul ei care plange de foame

O mama-ti multumesc, ca ai fost langa mine

Ma podideste plansu, cand ma gandesc la tine...







Refren:



O, mama iti multumesc ca existi si pentru mine

si-atunci cand am fost langa tine-am depasit cu bine

Orice obstacole ce mi-au iesit prea brusc in cale

De tine strans de mana, mi s-au parut banale

Nu ai lasat sa vina niciun rau asupra mea

Si cand te suparam ma-nvaluiai cu dragostea

Ce stiu ca numai tu esti in stare s-o degaji

Si-a ta sfintenie mama,se vede din obraji.





Strofa 3:



Chiar daca nu-s matur, oricum eu am crescut

Iti multumesc mama, ca datoria ti-ai facut

Si chiar daca nu am facut sa fie cum trebuia

Intotdeaun-am fost incurajat de vocea ta

Care-mi spunea mereu, ca sa tin fruntea sus

Si-ntotdeauna cu tupeu sa spun ce am de spus

Sa nu ma las sa fiu calcat de altii in picioare

Sa stiu ca daca imi plec capul, doare si mai tare

Tot tu m-ai invatat sa nu fiu las in viata

Si doar in Dumnezeu sa-mi pun a mea speranta

Sa nu ma-ncred in om, caci este prea viclean

Si cel mai bun prieten, imi poate fii dusman

Iti multumesc mamica mea ca tu de toate m-ai iertat

Chiar daca stim cu totii ca nu am meritat

Ma plec in fata ta si-ti spun ca te iubesc

Insa de data asta, vreau si sa dovedesc.





Refren: /x2/



O, mama iti multumesc ca existi si pentru mine

si-atunci cand am fost langa tine-am depasit cu bine

Orice obstacole ce mi-au iesit prea brusc in cale

De tine strans de mana, mi s-au parut banale

Nu ai lasat sa vina niciun rau asupra mea

Si cand te suparam ma-nvaluiai cu dragostea

Ce stiu ca numai tu esti in stare s-o degaji

Si-a ta sfintenie mama,se vede din obrajï.




Statusuri in versuri nr.20:

Ah,ce mama ai avut

Ce frumoasa te-a facut

Si m-a blestemat pe mine

Sa te iubesc doar pe tine!1



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu