Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

De ce stai cand poti sa ai zile senine si foarte pline? De ce sa plangi cand poti sa atingi un suflet iubit pe care l-ai dorit?




Statusuri in versuri nr.2:

Ah...de ar mai fii ceva...

Ah...timpul inapoi de l-as putea da...

Si atunci ceea ce as schimba

Ar fi sarutarea

Pentru care am plans pana cand lacrima murea!:)




Statusuri in versuri nr.3:

ai plecat

m-ai lasat

te-am iubit

ai plecat





lasata de ioana,... vot plzz:*




Statusuri in versuri nr.4:

sa ai puterea sa spui da

sa ai puterea sa spui nu

si-n fiecare clipa grea

sa ai puterea sa fii tu




Statusuri in versuri nr.5:

nu iuby un blond ca e mare tont yubeste un brunet ca te saruta cu talent




Statusuri in versuri nr.6:

citesete doar pentru ca ma placi




Statusuri in versuri nr.7:

Thu Demone ... !!!



Tu vrajmase ma indemni

Tu ispita ma vrajesti ,

Tu doar Tu ma amagesti .





Cauti drum catre un suflet

Pasesti calm usor pe urme ,

Si'i indemni sa te asculte ,

Oferindu-le mai multe





O vrajmase pacatos ,

Cum aduci tu numai morti ,

Sa'ti slujeasca'mparatie

La domnia ta slavite [...]

( Mitrache Melania )




Statusuri in versuri nr.8:

Din toata lumea asta mare

sa fiu EU fraera ta oare?




Statusuri in versuri nr.9:

Ce-i,....ai ramas blocata-n amintiri?

Nu shtii sa-tzi numeri fostele iubiri?




Statusuri in versuri nr.10:

Clasa mea e cea mai tare,

Jalujele rupte are,

Mese scrise cate vrei,

Si baietii se cred jmei.

Ne jucam pe telefoane,

Raspundem la profesoare,

Catalogu-i plin de 4,

VAIDE CAPU LUI SARACU!!!!!




Statusuri in versuri nr.11:

eu sunt mic tu esti mare taci si stai in picioare




Statusuri in versuri nr.12:

si spui incontinuu te iubesc.. dar el nu te asculta .. apoi zk gt eu plek ... si el in continuare rade ;)



by aNuTsA :*




Statusuri in versuri nr.13:

Se spune ca sunt vise si ca nu pot fi atinse.Sunt primele ce le vezi cand becurile`s stinse.Dar si cand is apinse si te trezesti cu ele`n gand, s`apoi le vizualizezi rand pe rand.Se spune ca visezi daca stai si`ti imaginezi ca esty altfel decat ceilalti, dar nu tre sa crezi.Continua sa lupti altfel imi vei da dreptate, vei bea intins pe spate cu gandul la vise spulberate!!




Statusuri in versuri nr.14:

VoI MeRgE sInGuR pE DruMuL mEu...OrICat mI-Ar Fi De GrEu ;X dE dUsManI Sa mA feResC..pE PrIeTeNi sA-i PrETuIesK...cU iNIma sA iUbEsCK...Si dE lOOMe rEa Sa Ma FereSk ;x




Statusuri in versuri nr.15:

nu uita ca te-am iubit

nu uita ca te iubesc

shy de-acum cat voi trai

pe veci eu te pretuiesc




Statusuri in versuri nr.16:

a venit un fulg de nea si s-a asezat in palma mea, iar pe el scria asa: te rog frumos, nu ma uitaaaaaaaaaaaaa!




Statusuri in versuri nr.17:

Da.... în definitiv, preţul nu-i mare

Ca să visăm, cu ochii deschişi larg…

În lumea rece şi plictisitoare,

Visez cum că-mi eşti dragă şi ţi-s drag.




Statusuri in versuri nr.18:

Nu stii sa apreciezi ceea ce ti se ofera dar in schimb stii sa ciordesti ceea ce nu este al tau,deci din toate astea realizezi k timpu a trecut dar uh nu te-ai schimbat!




Statusuri in versuri nr.19:

Parfumul meu in bluza ta sh stilul meu in mintea ta,vei cauta PRIVIREA MEA in fiecare EA din viata ta...




Statusuri in versuri nr.20:

Si dak fulgii cad usori,

Pamantul de-l acopar,

Nu-mi ajung zile si nici nopti,

Prostia sa-ti descopar!

;)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu