Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

As iubi vantul,dar el ma va alunga,as iubi fulgerul,dar el ma va strapunge,As iubi ploaia,dar ea ma va stropi..Te'as iubi pe tine..dar tu ma vei iubi?;)) :*




Statusuri in versuri nr.2:

Ai ramas in mintea mea nu te pot scoate nici sa vreau...a ramas amintirea: 2 copii ce se iubeau...si credeau ca nimeni no sai desparta...cand dansau razand in ploaie n-aveau sa stie c-o relatie poate declansa razboaie :-)




Statusuri in versuri nr.3:

E vina ta...k nu te pot uita..

E vina ta...numai a ta..

E vina ta..k n-ai stiut ierta candva..

E vina ta..numai a ta...




Statusuri in versuri nr.4:

Iubiree-i o apa

Un joc nesfarsit

O lacrima ce curge

La infinit



Calda sau rece

Necontenit vegheaza

Intunericul rupe

Usor ca o raza

Izvorul ce dispare

Apare apoi

Stanci ce se sfarama

Iubirea si noi



Si-nvolburate valuri

Ce se sparg la tarm

Iubiri nesfarsite

Aripi ce dor...




Statusuri in versuri nr.5:

Poate Plang,

Poate rAd...

Dar tot la tine-mi sare un gand




Statusuri in versuri nr.6:

m`am saturath sa`mi spui k ma iubesthi

ori ejti u prost,ori nu gandesthi

m`am saturath sa te aud knd spui

k n`ai vrut sa faci

greseala p kre ai facut`o deja:-p




Statusuri in versuri nr.7:

Frunzulitza foi de tei,

ma uitai l-a ochii tai,

si la korpul tau frumos

de la jumatate-n jos




Statusuri in versuri nr.8:

De-as avea o putere sa patrund in ochii tai

Sa-ti cunosc interiorul si-ale inimii batai

De-as fi mereu cu tine...

De-ai fi mereu cu mine...




Statusuri in versuri nr.9:

Intre zambet si tristete,intre frik si curaj,ridic ochii ktre tine sa te mai privesc un ceas...un ceas si stiu ki ultimul,simt deja plecarea ta,orice clipa care trece,e un sfert din viata mea...vei lua cu tine atatea vise si tot atat de multe soapte,in noaptea grea de mult rostite si pe buze inghetate...vei lua cu tn amintiri si dorinte aprinse,atatea juraminti fierbinti,in inima patrunse...te voi pastra in visul meu,kci u esti absolutul,atat de-aproape dar ce departe,in noapte-ti este gandul...




Statusuri in versuri nr.10:

vremea trece trecem si noi dar ce pacat ca nu putem da timpul inapoi




Statusuri in versuri nr.11:

Am luat-o de la cap, ziceam ca s-a terminat

Nu am vrut sa fie asa, cred ca nimeni nu ar vrea

Raman doar cu speranta ca ceva se va intampla

Ca va veni o zi cand din nou o sa zambesc

Astept in continuare si ma lupt sa reusesc.




Statusuri in versuri nr.12:

nu ridici mana pt a mangaia

deschizi gura doar pt a tipa

lasi urma de durere si rusine....[....]




Statusuri in versuri nr.13:

Oare mai ştii cum a fost,

Primul început

Primul vis pierdut

Spune-mi, ştii câte ne-au mai rămas..

Până azi...

[vita de vie-praf de stele]




Statusuri in versuri nr.14:

nu-tzi cer sa-mi fii alaturi acum ,

cand eu atarn de-un fir de atza,.....

de ce-ai risca,.....de ce sa risc,

k poate sa cedeze;

n-ash vrea sa platim doi pentru o viatza!




Statusuri in versuri nr.15:

Why join the navy if you can be a pirate?




Statusuri in versuri nr.16:

cine-a scris statusu-acum,

ala n-a fost om nebun

cel cea-acuma il citeste

om destept se dovedeste




Statusuri in versuri nr.17:

besQ




Statusuri in versuri nr.18:

In gradina casei mele stau cu capul aplecat....si gandindu-ma la tn mi-a cazut o tigla’n cap!




Statusuri in versuri nr.19:

foaie verde roz-marin te-a facut mata cretin

m-ai inselat si io iti spun .




Statusuri in versuri nr.20:

Totul ne desparte ,distanta,oamenii poate si destinul..dar dak a-i privi dinkolo de fereastra camerei tale..m-ai zari....pentru k sunt tot ce este in jurul tau,sunt departarea,sunt apusul si rasaritul ...sunt totul si totusi nmk...Ai ascultata vreodata ploaia?Ai privit-o cum saruta pamantul?...iar aceasta ii raspunde la saruturi sorbindu-i picaturile..Ai vrut vreodata sa plangi dar ti-ai retras lacrimile inauntrul tau?Iti trimet lacrimile mele pt k sufletul meu vrea sa fie langa al tau!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu