Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

M-am saturat de voi...

Cei care ma barfitzi...

M-am saturat de voi...

Cei care vretzi sa fitzi ceea ce nu suntetzi...

M-am saturat de tooot

>> NU VA MAI SUPORT !!




Statusuri in versuri nr.2:

? Ca un film fara sfarsit revad ultimul sarut

? Ultima soapta , clipa in care-a pus punct

? Gandul ca nu mai e cu mine nu-l mai suport

? Si as vrea sa schimb ceva dar e tarziu nu mai pot

? La fel ca un demon chipul tau ma urmareste

? Si desi nu esti aici vocea ta inca-mi vorbeste

Interpretabil - Mii de Lacrimi




Statusuri in versuri nr.3:

~{}[]8-)-Buna seara,buna seara,,,

iaca vin cu sanioara,

sanioara fermecata

fermecata fermecata da e ne-nmatriculata []{}-()~




Statusuri in versuri nr.4:

Noaptea cand ma uit la stele

Vad chipul iubirii mele..

E format din mii de stele

Si c-un ingerash prin ele..

Esti o mumoasa dulcee :X:X:X

TE IUBESC ingerasha mea!!!




Statusuri in versuri nr.5:

nu credeam in dragoste la prima vedere dar.....tocmai mie mi s-a intamplat sa ma indragostesc la prima vedere; am inceput sa iubesc; acum stiu ce este iubires ,stiu ce este fericirea stiu cum e sa fiu langa iubirea vietzii mele......t`besk




Statusuri in versuri nr.6:

De ce ai iesti in calea mea daca stiai e ai de gand?

Sau poate ai crezut ca ai sa ma vezi plangand?

Bine e si fara tine ca si cum nu ne-am fi cunoscut.

De-ar fi sa regret vreodata sa zic ca

astazi am pierdut de-ar fi doar o amintire ce-mi aminteste

de tine deci pleaca daca vrei sa pleci nu te retin in cale mea

Vei fi mereu aceeasi stea cu acele raze reci.

Eu niciodata nu am zis sa fac tin tine o carte sa o citesc

pan\'la sfarsit si sa o duc departe

Daca tu nu ai inteles ce am vrut sa fac din tine.

nu sunt de vina daca azi te duci de langa mine.

Mai stii ai sa gasesti o alta fata,

poate pe care sti cum s-o iubesti cu patima de morte

Eu n-am stiut sa procedez tu-ncerca-le pe toate.

Esti liber si vei fi mereu de acum si pan\'la morte.

Ne-am cunoscut din intamplare.ne-am regasit si iarasi ne-am pierdut.

Ai luminat in viata mea o raza.

Eu nu mi-am uitat sa sti inima incatusata

Dar de ce ma doare atunci durerea ei.

Imi pare rau ca ma despart,dar nu esti pentru mine

Dar poate asa ai vrut si tu sa fie numai un joc si parca iubirea

noastra a fost un vis

Si cate nopti eu n-am dormit gandindu-ma la tine si cat de mult

am suferit ca tu sa razi de mine

Dar nu-i nimic c-a fost asa o alta fata ai gasit

Iubeste tu pe cine vrei si uita-ma pe mine

De-asi fi stiut atunci ce-nseamna o raza de caldura(iubire)

si nici ca-n suflet pote fi si dragoste si ura,as fi trecut

poate razand prin viata si prin lume,

sadind si eu in urma mea un baiat si un nume.

Dar dat mi-a fost sa te intalnesc in calea vietii mele,sa sufar

si sa gust din plin a dragostei durere.

Acum,cand tu esti fericit si cand noi doi ne-am despartit,

cand vina nu-i decat a ta,sa uit trecutul acela blestemat

cand te-am iubit cu-adevarat crezand ca tu vei fi al meu,

ca nimeni n-o sa ne desparta.

Cum poti iubi o alta fata?

Esti liber sa faci ce vrei,dar ma intreb

cum ai putut sa uiti prin cate am trecut,

sa uiti ce-a fost intre noi,cand ne intalneam noi amandoi.

Si cate vise am visat dar ce pacat sa spulberat.

In schimb iti las ca amintire si partea mea de fericire,

dar care si-a schimbat destinul,lasand in urma doar suspinul,

caci am crezut numai in tine si vad ca nu am facut bine.

De-as mai putea iubi odata,nu mi-as mai da inima toata,

dar nu mai pot a doua oara.

Tu ai putut si tare as vrea sa am inima ta.

O inima asa de schimbatoare sa pot iubi un oarecare.

Dar acum de ma intalnesti te rog sa nu ma mai privesti,

caci nici un rost n-ar mai avea caci langa tine va fi ea.

Acum iti scriu o singura scrisoare \'ADIO\' este titlul ei.

citeste-o,rupe-o daca vrei,caci totuna imi este dac-o

citesti sau dac-o arzi

(Acum iti spun o singuta data\'ADIO\'asculta daca vrei caci totunu

imi este daca asculti sau nu)

Nu,nu mai este cum a fost iubirea nu mai are rost

Credeai ca prea mult te iubesc

Credeai ca dupa tine inebunesc

Ne despartim si cu durere iti spun ADIO si-n viata ramas bun

Dar nu-i nimic,totul este trecator,ne-am cunoscut din intamplare

iar daca pleci te rog sa nu revii,

sa-mi amintesti placutele amintiri

Strain ai fost cu mine si poate vei uita usor c-ai

discutat cum mine

Nu-mi pare rau ca te-am iubit,caci sunt destui baieti pe lume

si poate or sa ma inteleaga mai bine ca tine

Discuta tu cu cine vrei.dar uita-ma pe mine




Statusuri in versuri nr.7:

Iti amintesti cuvinte si taceri

Era demult sau poate era ieri

Iti amintesti ? Eram pe-acelasi drum

Era demult sau poate e acum




Statusuri in versuri nr.8:

as vrea sa-ti spun ceva..

dar nu stiu cum sa fac

nu vreau sa te ranesc

mai bine ar fi sa tac

oricat as suferi tu nu meriti sa stii motivul pt care te voi parasi




Statusuri in versuri nr.9:

dragul meu iubit tempit iti trimit din departare un costug si-o lumanare si ca semn ca te iubesc drept in groapa te trantesc




Statusuri in versuri nr.10:

Uite-o tarfa , uite doua

Pe centura zici ca ploua

Plin e clubul de tantari

Tantari numiti cocalari.



La manele rege-i Guta

Guta ala, cu fata de maimuta

In politica rege-i Train

Ala Basescu ce din vin se oftica

Si pe Udrea o furnica



Un vecin ungur si rau

A-n jurat de Dumnezeu

Si acuma a ramas ipotent

Cu rate la banca permanent.




Statusuri in versuri nr.11:

Unele iubiri nu prind rasaritul ... altele traiesc doar pentru o vara ... unele se pierd si le`nghite timpul ... doar una te topeste ... cand nu credeai s`apara...




Statusuri in versuri nr.12:

daca nu tii capu sus

viata ta toata s-a dus




Statusuri in versuri nr.13:

iubesc un baiat brunet

si inca sunt la scoala

e o dragoste nebuna

dar e ideala

................

blestemat sa fie acela

pana va intra-n mormant

cel ce va iubi o fata

si-o va lasa plangand

..........

:(((

:((((((((((((((

.............




Statusuri in versuri nr.14:

O masina parcata pe dos

Hainele aruncate pe jos

Deschid usa destul de usor

Aud zgomote din dormitor

Imi faceam mii de griji pt ea

Telefonul inkis il tinea

Ei se iubeau sus in camera mea

Pe patul meu si pe muzica mea...




Statusuri in versuri nr.15:

Primavara cea calduroasa

A sosit la geam duioasa.

Ea a sosit

Cu flori ne-a impodobit.

Astazi primavara

Ne-a adus comoara.

Bun venit i-am urat

Si ne-am bucurat.

Animalele sunt bucuroase

Iar,pasarile de noi iubite

Zboara peste case

Si sunt foarte fericite.

Fericit le vede omul, mandru

Pe randunelele din codru.

Azi bucurie este

Primavara ne-a dat veste.

Sa stiti chiar

Florile ne zambesc iar

Ele infloresc

Pentru ca ne iubesc!




Statusuri in versuri nr.16:

Te rog nu mai plange cred ca imi ajunge .Cand vei suferi eu cu tne voi fi si lacrimi iti voi trm de sus esti tot ce -am iubit si ce voi iubi alaturi de ingeri de akm ,nu am nimik in afara de tn esti tot ce in urma eu mai pot lasa .u pe pamant esti ingeru meu de akm doar in ceruri mai potzi fi cu mne si nu uita ca fluturi numai o zi traiesc




Statusuri in versuri nr.17:

nu iubi cand esti eleva k n-o sa faci nimic in teza




Statusuri in versuri nr.18:

Barca pe valuri pluteste usor...mi-a intrat apa in calculator!




Statusuri in versuri nr.19:

Daca in seara acea

Cand noi doi ne-am certat

Mi-ai fi spus ca regreti

Poate ne-am fi impacat

Dar tu ai plecat

De brat cu alata fata

Si-n urma ai lasat

Fata de altadat

Razand de brat ai luat-o

Crezand ca-ai sa ma vezi palangand

Dar inima ai lasat-o

La fel ca altadata

Dupa mine privirea o intorci

Si-n ochii mei privesti adesea

Crezand ca ai sa gaseti o urma de regrete

Poate odata in viata

De mine aminte-ti vei aduce

De fata de aldatata

Pe care probabil tu ai uitat-o




Statusuri in versuri nr.20:

C soare e afara...

Kte raze pot sa straluceask

Pacat k sufletul meu rece

E prea ascuns sa mi-l gaseask... :):)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu