Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Iubirea ca un drog

Cu incetul ma omoara

Nimic nu are sens

Si noptile sunt reci

Credeam daca iubesti

Nu poti sa faci sa doara

Doar pozele au ramas ...

Tu ai ales sa pleci




Statusuri in versuri nr.2:

cand iubesti pe cineva

si te doare inima

dute repede si ia

vitamina DRAGOSTEA




Statusuri in versuri nr.3:

am ramas profund remarcat cand te-am vazut m-ai atras cu adevarat vrei sa-mi faci ceva cand ma privesti asa vrei sa ma pierzi sa ma cutremuri fata ta sentimentele au cazut acum peste trumpul meu mai ales cand am simtit din plin sarutul tau in brate sa te strang si apoi sa iti soptesc ceea ce de mult stii adica te iubesc




Statusuri in versuri nr.4:

Dragul meu iubit parlit,iti trimit din departare un sicriu si-o lumanare si ca semn ca te iubesc Evanghelia ti-o citesc




Statusuri in versuri nr.5:

??? Azi in urma voi lasa zilele din viata mea clipa cand ne'am cunoscut ziua cand ne'am despartit ???”




Statusuri in versuri nr.6:

!~!zi de si te vad , treci prin fata mea,!~!

!~!de ce sunt blestemata sa stau in umbra ta?!~!

!~!de ce nu pot o clipa sa-ti vorbesk?!~!

!~!sa sti ce simt in mintea mea....!~!

!~!mi-e teama sa nu gresesc,!~!

!~!iar tu sa pleci...!~!




Statusuri in versuri nr.7:

Ursuletzu meu de plus,

Ce zici yuby facem dush?

In cearsaf sa ne bagam!

Ce zici yuby incercam? :>




Statusuri in versuri nr.8:

La bine si la rau,

Prieteni vom fi mereu:)




Statusuri in versuri nr.9:

acum traiesc din amintiri povestea unei vechi iubir:((




Statusuri in versuri nr.10:

He-he-he, esti in micul Paris

E totul pentru bani, aici nimic nu e gratis

E-e-e, s-a deschis Bucuresti

Din momentul cand te nasti trebuie sa platesti.




Statusuri in versuri nr.11:

eu dau fruct

tu iei m**e

eu beau suc

tu sugi p**a

eu te scarpin

tu sugi m**a




Statusuri in versuri nr.12:

dragostea fara sarut

e un lucru neplacut,

ca si luna fara perle,

ca si noapteafara stele.




Statusuri in versuri nr.13:

Mi`e greu in viata fara tine

Mi`e greu intoarce`teb la mine

Te rog sa uiti ca am gresit

Si nu uita ca te`am iubit








Statusuri in versuri nr.14:

Eu te iubi..

da da da:((

sh mor dup inima tha:X




Statusuri in versuri nr.15:

te iubesc ori unde ai fii te iubesc si dak ai muri te iubesc si dak mai parasi te iubesc




Statusuri in versuri nr.16:

Cand crengile imi bat in geam, yo imi bag p**a, tai copacu!




Statusuri in versuri nr.17:

Cat de inlacrimata mie de dor privirea

Ca tu ai plecat si mi-ai luat iubirea

Singur ma lupt acum cu orele tarzii

Ca tu-mi zambesti doar din fotografi



Singur ma lupt cu orlele tarzii

Ca tu-mi zambesti doar din fotografi



Refren:

Ori n-ai vrut ori n-ai stiut

Sa pretuiesti ce-ai avut

Offf....iubirea mea

M-ai lasat cand mi-a fost greu

Si plange sufletul meu

E doar vina ta (bis)



Singur ma lupt cu orlele tarzii

Ca tu-mi zambesti doar din fotografi



As vrea acum sa arunc toate pozele-n foc

Sa pot sa uit, sa pot sa uit de tot

Si locurile-n care noi doi ne plimbam

Le ocolesc ca azi nu te mai am



As vrea acuma s-arunc pozele-n foc

Sa pot sa uit, sa pot sa uit de tot



Refren:

Ori n-ai vrut ori n-ai stiut

Sa pretuiesti ce-ai avut

Offf....iubirea mea

M-ai lasat cand mi-a fost greu

Si plange sufletul meu

E doar vina ta (bis)



Cat de inlacrimata mie de dor privirea

Ca tu ai plecat si mi-ai luat iubirea

Singur ma lupt acum cu orele tarzii

Ca tu-mi zambesti doar din fotografi



Singur ma lupt cu orlele tarzii

Ca tu-mi zambesti doar din fotografi



Refren:

Ori n-ai vrut ori n-ai stiut

Sa pretuiesti ce-ai avut

Offf....iubirea mea

M-ai lasat cand mi-a fost greu

Si plange sufletul meu

E doar vina ta (bis)



Singur ma lupt cu orlele tarzii

Ca tu-mi zambesti doar din fotografi

As vrea acuma s-arunc pozele-n foc

Sa pot sa uit, sa pot sa uit de tot




Statusuri in versuri nr.18:

Daca cel drag te`a parasit...

Nu regreta, nu te`a iubit...

A fost un joc si te`a inselat...

Nu regreta k nu te`a uitat...

Se va intoarce intr`o zi...

Iar el din nou itzi va vorbi...

Cu glasul lui fermecator...

Nu`l asculta, e inselator...

Dar daca tuh il vei asculta...

De tine iar va profita...

Shi tuh din nou vei suferi...

Poate mai rau ca in prima zi...




Statusuri in versuri nr.19:

Eu Tot Mai Visez ...Cum In Bratze Imi Adormi...Si Ne Atingem In Somn ...Pe Umarul Tau ...Sunt Lacrimi De Inger...De Ce Nu Esti Aici Sa-mi Spui Cu Un Sarut Ca Ma IUBESTI Prea Mult ...Sa Plangem Impreuna...De Ce Nu Esti Aici Cand Cerul M-a Uitat...Si Printre Nori Eu Cad tu Sa Ma Prinzi de Mana...




Statusuri in versuri nr.20:

As vrea sa iti spun ceva

Dar nu stiu cum sa fac

Nu vreau sa te ranesc

Mai bine ar fi sa tac

Oricat as suferi

Tu nu meriti sa stii

Motivul pentru care ne vom desparti.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu